17 April, 2007

kire kirenyer diri ku perlu ker....

hari minggu itu hari utk menunaikan pemintaan org rumah gua yg nak sgt tgk citer CINTA.. gua pegi laa carik kat bebudak undergrads.... rupe rupenyer diorg nih mmg mempunyai koleksi yg dasyat.. bukan ajer citer cinta bahkan kisah dlm slot samarinda pun diorg ader jugak.. jadik rupenyer nak dpt movie melayu nih cam kacang antu ajer.... jadik gua pun bawak balik laa utk kasik org rumah gua tgk... maka malam tuh sambil gua abiskan maraton one-tree-hill (OTH) gua.. yg dgn tak sengajanyer gua tgk sbb gua selalu jaga malam (cite nih keluar pkl 4 pagi) pastuh selepas 2,3 minggu gua tgk.. gua nak tau plak aper jadik .. maka gua kena laa dwload kasik tonton supaya ati senang malam malam bole buat keja dgn tenang..... tapi utk menunjukkan betapa tak minatnyer gua (sbb dulu gua ckp gua tak minat) lepas tgk gua delete terus.. nak tau citer ajer takde laa sampai nak simpan....

nanti kejap.. kat mane gua tadik bole sampai situh plak.. ermm... tik tak tik tak.. ooo... ok di tgh tgh maraton tuh org rumah gua panggil laa ajak layan sekali... rupe-rupenyer hype ajer lebih.. cisss.. gua tatau aper pendapat ramai tapi bagi gua bole tahan hampeh jugak laa.. sbb bebanding segala promosi dan ura ura.. camtuh ajer... adusss bole tahan kecewa jugak laa.. byk lagik citer yg macam dipelekehkan yg hasilnyer lebih bemutu daripada tuh... mungkin gamba nyer indah... mmg betul .. tapi dari segi penceritaannyer punyer laa tak memberangsangkan... kalo diorg sanggup baya gua duit gua kena baya universiti utk blah dari kontrak.. akan gua jadikan citer tuh kesah lagenda... boxset 5 disc... gua jadikan trilogi + 2.. kakakakakkaa... gua pun tatau kalo lebih 4 nak panggil aper loji lagik daa.....

gua rase org rumah gua pun angin dgr gua komplain time tgk tuh... tapi dgn soundtrack semua lagu indon + james blunt ..? aper kebendanyer.... buat sendat kepla gua... tapi itu laa citenyer... gua pun tatau aper jadik weekend lepas.. selain daripada gua keluar pegi main bola.. gua rase sepanjang mlm jumaat sampai laa hari ahad gua abiskan tgk season 3 - 4 cite OTH... mak bapak gua pun tatau... padhal gua punyer laa anti-nyer citer yg poser cam nak main ball tapi ade laa scene tuh 5 minit dlm 3 episodes yg gua kutuk cam nak giler.. mungkin jalan citer die yg skit pun gua tak pecaya jadik kat bebudak sekolah menengah.. kalo kat malaysia budak sekolah menengah ade dilema camtuh.. tatau laa nak kata....

gua rase org dah masuk universiti dan dah kawen dan dah lepas kawen pun takkan ade dilema sampai sebegituh.... sampai begituh laa dasyatnyer diorg nih pegi besa besakan benda yg kecik... janji bole jual.. gua rase tuh formula diorg nak jual dan membutakan remaja remaja malaysia laa agaknyer.. wkawkwkawkkkwkwakkwak... jln cite punye dekat sampaikan bile bapak clark kent mati (gua tatau season berapa sbb gua tak minat langsung small ville tapi gua tgk ajer sambil sambil gua buat keja.. pkl 3 pagi nih) .. lebih kurang 2 episod pastuh pakcik aka bapak angkat lucas dlm OTH plak mati... tah hapa hapa.... mentgk cite cite yg cam taik nih menyebabkan gua rase betapa senang nyer nak dapat juta juta duit.... kalo dah ade juta juta duit tak susah laa gua nak lari dari penjara yg tak bepagar yg gua sendiri cipta kat sini nih....

tapi seperti biaser... ckp mmg besa dan perasan bagus.... tapi mase gua tgk tv ade satu interview ngan sorang mamat penulis cite CSI.. die ckp dulu die jadik bellboy ajer kat hotel... tolong angkat beg uma thurman... tuh first time die jumpa... pastuh sekarang die bole tepuk tampa dah.. sbb cite CSI die bejaya.. sampai sekarang menjadi francais.. walaupun formula cite die same jugak... satu lagik mamat yg tulis cite little miss sunshine tuh plak PA atau lebih tepat lagik kuli ajer utk sorang artis nih yg nama die gua tak igt... pastuh tulis satu cite pasal family die.. terus kaya jugak... siot laa dunia entertainment nih... senang senang ajer gituh.. itu yg gua tak puas ati tuh... tak puas ati... yg lagik sakit ati sekarang gua rase sakit ati sbb gua kena tunggu plak citer OTH yg sekarang tgh cuti shooting.. irony...?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekekeke....layan One Tree Hill siut.....kekekekek...gua ader member yg layan OTH cam lu jugak...maybe lu org bole lelepak sesame kot....ehh kejap...member gua tuh sting....

kkakakakakakka.....ironyy nyeerrrr.....

6:37 PM  
Blogger Zan said...

adakah OTH ini begitu menarik utk di tonton. Bole tambah koleksi donlod dan tonton nih.

9:49 AM  
Blogger kenit said...

tak dapek bang.. hanyer bole ditonton jika dah takde menda nak buat dah

5:50 PM  

Post a Comment

<< Home