23 April, 2007

potong memotong...

to quote org rumah gua.. die rase hari nih sungguh panjang sbb kitaorg mulakan hari nih seawal 530 pagi.. nanti kejap.. sebenanyer mmg laa gua masuk tido dlm pkl 530 atau 600 atau 700 atau 800 pagi.. tapi hari nih bebeza kerana selepas pkl 530 tuh takde laaa aku masuk tido tapi sebaliknyer kena begerak keluar umah utk mulakan hari sebenar... camner tuh... kali nih bukan nyer utk pegi bejalan.. mmg kitaorg penah keluar lagi awal pun gua rase.. tapi itu utk bejalan laaa.. cumer kali nih sebenanyer nak pegi dekat ajer.. nak pegi spital yg dlm 10 minit ajer dari umah... kerana setelah 10 bulan... pastuh setelah 6 bulan menunggu akhirnyer anja nak kasik potong skit antenna antenna yg ade kat telinga die....

heheheheeh... nampaknyer anak gua akan settle down ngan astro ajer.. dpt laa skit channel.. tak dpt laa menjadi seperti gua yg ade unlimited cabel nih.. kalo ikut org putih ade sky beb kat umah.. tgk bola pun sampai menyampah.. tapi gua akui malam sebelumnyer (nanti kejap.. malam kelmarin laa tuh kot) gua diserang rase takut takut dan risau jugak nak biarkan anak gua pegi operate.. tapi pike pike gua rase kalo nak buang time nih laa sesuai.. kerana walaupun die sudah mengerti perasaan sakit.. tapi die belum mengerti perasaan sakit.... paham ker tak nih... kalo tak paham susah laa plak gua nak terangkan.... jadik gua harap korang paham ajer laa....

mmg tak dinafikan kerisauan gua itu malam... gua ckp kat org rumah gua die nampaknyer tak berapa risau... mungkin efek die lambat skit kot kat org rumah gua.. yg terbukti betul pun sbb tadik biler dah dekat nak operating teater baru die ckp die rase tak sampai ati.. apa raa... aper pun sepanjang hari nih anak gua asik ngamuk ajer kerana byk sgt benda baru dan org baru die nampak.. kekadang gua kesian jugak tgk anak gua... nak buat camner.. mungkin duduk dlm umah nih ajer tak memberikan kesan yg positif.. tapi tak dapek nak kata aper... apertah lagik selepas 5 bulan balik dari cuti raya itu hari.. gua rase pekembangan penyelidikan gua hanyer laa dlm 5% ajer kot... wkakkkakkwakakakaa.... nak submit mini-thesis ketika ini pun tak cukup material....

bahya sebenanyer tak cukup material tuh.. sbb kali nih kalo takde material nampaknyer suka tak suka mmg kena tendang balik.... sudah tentunyer gua tanak itu tejadik.. sbb kalo gua nak itu tejadik baik gua balik dgn rela hati.. yg sememangnyer gua dah rela hati.. cumer diorg nih plak tanak kasik.. kejap.. kejap.. sambung cite anak gua... ngamuk tak ngamuk pun potong tetap kena potong.. sbb kalo nak masuk beratur lagik 6 bulan gua rase telalu lama plak laa.. lagipun time tuh die dah mengerti sakit.. dan dah mengerti sakit... sungguh pantas semua proses tuh sebenanyer... masuk daftar 730.. tapi tetiber ade emergency plak....

jadik kena tunggu skit dlm 2 jam.. tapi lepas 2 jam tuh... 30 minit kemudian... abis... gua tak dpt nak turun sbb die kasik sorang ajer anto ker teater.. jadik gua igt selepas tuh gua balik amik kerusi keta anak gua yg tak bawak pagi tadik ... sampai ajer spital balik.. sampai ajer floor wad anak gua.. keluar ajer lif.. terus dgr pekikan yg dari pagi tadik tak abis.. cumer kali nih lagik kuat laa sebab antenna dah kena buang..... hehehehehehee.... kalo pagi tadik sbb tak cukup tido.. pastuh kena posa.. pastuh org org die tak kenal pegang die... kali nih sbb tak cukup tido... pastuh makan skit ajer sbb rase tak selesa.. pastuh org org tak kenal pegang die campur antenna sudah kena gaban-z potong 2 maa.... kekekekekke....

aper pun selesai dah... balik umah bukan setakat aaqilah ajer tido... semua satu keluarga pegi hentam tido... kakakakakka... itu yg rase cam hari panjang semacam ajer tuh... gua plak sebenanyer ade deadline hari nih nak settlekan paper mau anta conference utk bulan 5... tapi sbb gua memahami super gua.. gua dah tau dah musti tak siap... siap ker..? sekarang pkl 124o takde pun versi akhir yg die janji nak kasik gua semak sblm anta.... kali nih takde laa salah penulisan gua semata.. ade sorang budak master yg memang warganegara britain lagik yg tulis benda alah tuh... tapi tetap tak berhasil... kekadang gua tatau samada kelembab-an nih yg menyebabkan gua tak produktif atau gua mmg tak produktif... tapi sebenanyer mungkin semua org tau kalo benda benda cam ginih.. takde org lain yg salah melainkan diri sendiri ajer.... nampaknyer ade ker takde antenna... idup tetap tak berubah jgak.. cisss (2 hari lagik baru keluar pics sebelum dan selepas.. kekekkekek)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home