13 March, 2007

kelmarin.. jeng jeng jeng jeng jeng...

hari nih biler gua citer kat org rumah gua yg gua rase boring.. ble plak die kata gua nih hari hari musti komplen gua boring... gua tak perasan plak gua hari hari cite pasal gua boring rupenyer... teruk betul camtuh.. selama nih walaupun gua rase sangap keja takde laa tiap tiap hari gua komplen begini... walau camner gua boring pun pastinyer ader aktiviti yg mengilangkan keboringan gua.... tapi senario ader sedikit bebeza kat sini.. kalo dulu borin.. lepas keja (atau ponteng ajer keja) bole laa pegi lepak memaner... tapi sekarang nih takde plak waktu waktu lepas keja... bole laa nak ponteng keja tapi rase cam besalah plak kalo ponteng keja...

gua rase sebenanyer susah jugak sekarang nih.... sbb keja keja yg gua buat nih subjektif sgt laa plak die punyer evaluation... kalo dulu time keja opis lebih objektif gua rase... walaupun utk dpt naik gaji dan bonus still subjektif jugak tapi takde laa seteknikal sekarang nih.... sebenanyer gua rase bole tahan cam poyo ajer diorg nih citer pung pang pung pang pung pang dan pung pang lagik... setelah lebih kurang 1 tahun gua rase cam buat research nih bole tahan takde objektif sebenanyer.. nak perasan bagus ajer.. kekekkekekek.... ntah hape hape ntah gua nih... gua pun tatau laaaa....

cumer dlm keboringan yg maksima nih gua rase lagik senang kalo keja ajer.... tapi cam biaser aa benda benda yg kite dah takde tuh laa yg kite rindu sgt.... tapi itu laa yg sebenanyer kan...? yer ker....? gua tatau laa nak kater aper... tiap tiap hari pun asik ulang benda benda cam nih ajer kalo ikut persepsi org rumah gua.. tak dinafikan mungkin betul aper yg die pike.. sepenat org rumah gua dgr gua komplen benda samer ajer... sepenat itu jugak laa gua citer dan pike benda yg samer jugak.... betul laa bole tahan letih jugak kepla gua nih..... camner laa nak carik lubang nih...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home