19 March, 2007

addiction....

ari nih agak slow skit... bukan bukan.. ari nih cam semua menda gerak slow motion... antara sebab utamanyer adalah kerana semalam sikit punyer penat tulang empat kerat mendukung manja yg seberat 7 kilo pusing pusing keliling bandar london... satu lagik sbb gua tak tido malam sebelumnyer kerana gua pegi gatal bantai tgk australian GP... pastuh satu lagik sbb petang tuh gua pegi plak besukan main ball dari pkl 4 petang sampai laa pkl 7 malam.. kakakakakakka.... semua tuh campur campur campur mmg menyumbang kepada ke-slow-an hari nih.....

apsal pegi london..? inih kes org rumah gua sudah pegi janji adik kesayangan die nak kasik hantaran mase kawen.. jadik sbb nak anta pos itu barang samer jugak dgn beli satu lagik barang.. jadik sbb kakak ipar gua ader kat london maka sungguh ideal laa utk pegi bagi ajer kat die.... rupenyer org pegi london lagik mura dari barang nak anta pegi malaysia.. pecaya tak pecaya laa... tapi sbb org kena makan minum dan yg sewaktu dgnnyer maka jadik mahal jugak laa... lagik lagik biler gua ajer 4-5 kali berak kat london... gua rase sbb gua tak tido kot....

tapi tak berapa best plak pegi london kali nih... gua tatau apsal.. mungkin dah ilang kot keriangan yg dulu dulu ader.. sekarang rase cam gituh gituh ajer.. takde menda nak buat.... nak pegi tempat tempat pelancongan rase cam tak berapa bess plak sbb hari ahad.... pastuh nak pegi tempat membeli belah plak tak berapa best plak sbb takde duit.... tak mampu pun gua gumbira jugak utk pegi niketown.. sbb niketown ade benda benda exclusive yg kat tempat lain takde... tapi yg kelakanyer... nak tgk benda exclusive pun tak dpt jugak pasal takde menda.... giler mmg sebu abis kepla buatnyer....

punyer laa penat gua rase gua pass out bukannyer tido sbb hari nih hari petama org rumah gua pegi keja... gua aper pun tak sedar sampai laa si manja bangun pkl 7 pagi mintak susu... walaupun gua ade tetek tapi gua kena terima hakikat gua tak dpt nak tolon si manja... time tuh mmg terasa ketiadaan org rumah gua.. pasti menjadi masalah nih gua pike... walaupun dibekalkan susu tapi rupenyer tak bole nak tipu walaupun budak kecik.. die bole rase kalo medium penghantarannyer bebeza.... jadi walaupun gua pulun jugak sumbat itu susu gua tatau berapa byk yg lekat... gua tau manja merajuk kot pandang tempat lain pastuh terus tido... dlm diam gua rase die tau apabile mama-nya keja keadaan tidak akan sama seperti dulu.....

gua harap besok pagi manja sudah dpt terima hakikat dan menerima medium penghantaran susu yg baru ... kalo tidak tiap tiap hari merajuk laa nampaknyer anak gua nih.... hehehehehhe.... gua ade rase senang ati skit sbb super gua takde sekarang nih... die pegi conference kat us selama seminggu... walaupun sekejap tapi ntah apsal ntah gua rase takde tekanan sgt.. walaupun minggu depan keadaan akan kembali tetekan.....



1 Comments:

Blogger Sue M. said...

"medium penghantaran"?? klaka klaka!! hahahaha

8:38 PM  

Post a Comment

<< Home