12 March, 2007

jika dan bisa...

hari nih gua rase cam letih semacam plak... gua sendiri pun tatau apsal... tapi sebenanyer dah beberapa minggu jugak gua rase penat nih... igt rase cam nak tido ajer satu hari abis abisan mengilangkan kepenatan... tapi gua cam tak sampai ati laa plak nak buat.... mungkin rase besalah sbb tak buat keja tuh akan menghantui diri gua yg sedia ader tak berapa buat keja sgt nih pun.... tapi aper aper hal pun aaqilah yg aktif nih pasti tidak akan membenarkan pekara tesebut tejadik.. kekekekkeke... die musti geram punyer tgk org bebaring nih sbb die sentiasa nak main....

gua punyer laa malas sampaikan hari nih ade group meeting besama super pun gua buat bodo ajer.. pegi bantai tido... bayar balik tido gua yg tak cukup hari nih sbb nak anto aaqilah pegi kena injek.. kekekkekee.... bole laa plak gituh.. tapi disebabkan gua sendiri masih lagik takde pekembangan yg sehat jadik gua igt takper jugak laa gua tak pegi... kekekkekeke.... boleh tahan jugak rase tak berapa seronot tak pegi .. tapi kalo pegi pun takde aper nak citer tak guna jugak gua rase... cam minggu lepas gua pegi.. bole plak gua tetido mendengarkan team mate gua pegi citer pasal ape benda die buat.... gua siap jatuh pen lagik time die cite.. kekekekkekeke......

masa silih beganti nih... rase lebam tak ilang ilang jugak.... selalunyer bile lepak ngan kenalan kenalan gua kat sini.... rase seronot ajer plak dgr diorg cite pasal keja... gua rase mmg betul laa.. kalo gua kat sini teman org rumah gua yg belaja gua rase 1000 kali ganda lagi seronot gua rase..... macam bekali kali gua penah citer dulu... tapi tuh laa.. setiap kali terigt realiti.. rase sakit kepla ajer.. semuanyer tuh bukan lagik angan angan mat jenin.. angan angan aper benda pun gua tatau laa.. tapi aper yg pastinyer biler kite dah telalu jauh mcm nih.. bukan senang senang nak tarik balik atau patah balik... mengingatkan gua pade satu buku citer gua baca dulu....

buku cite nih gua dpt sbb gua menjadi pelajar tebaik semasa darjah 6.. yg kelakanyer buku cerita nih ditulis oleh guru besa sekolah rendah gua jugak.. yg lagik kelaka guru besa gua nih tak berapa digemari oleh ayah gua yg jugak seorg penulis jugak... tapi yg betulnyer.. dlm buku nih ade sorang budak nih punyer kawan baik... kawan baik die nih duduk ngan ayah die yg kawen baru.... pastu typical laa mak tiri die jahat dan die ditindas semuanyer.. pastuh die selalu tulis surat tipu member die... die ckp die tanak kena tindas.. lari umah.. pastu keja cuci pinggan.. pastu last last masuk askar yg merupakan dream die... mase die tulis surat satu benda pun die tak buat... saje tipu sedapkan ati member die... sampai laa satu hari die igt nak buat betul betul aper yg die tipu tuh.... aper jadik ...? mmg die masuk askar pastu die kena tembak... tapi ok laaa.... aper benda sebenanyer nih...? tuh laa kekadang biler kite dah telalu dlm.. kena buat ajer laa nampaknyer bukan senang nak panjat keluar... kkekekekekekekeke....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wah ....wah...wahh...skang ni semua org ader citer memasing, sorang member gua ngan citer kamen raider b#$@ ar dia....sorang ngan citer buku ar plak...ader gak yg selitkan email dari kengkawan...ader plak citer pasal kasut2 family dia...meriah sungguh...

gua ader 3 perkataan jer utk semua org...that's life.....

7:04 PM  

Post a Comment

<< Home