11 March, 2007



memula gua rase semua org yg dekat malaysia tau yg malaysia punyer beregu juara seluruh england.. apsal plak gua nak cite pasal benda nih... sbb utamanyer adalah gua skit lagik nak pegi tgk final nih ... sebab ade satu org member nak buat lawatan ker seluruh england utk final day nih awal minggu hari tuh.. tapi sbb tiket sudah abis.. jadik plan nih tepakse dibatalkan.. kalo tidak gua rase sudah pastinyer kepada sesape yg pegi tgk benda nih kat astro super sport (atau tv biaser kalo ade tayang aa...) bole tgk muka gua kat tv memberikan sokongan padu utk maruah bangsa dan negara..... kekekekekekekekeeekekeke....

itu laa citenyer... citer betapa skit lagik gua nak pegi tgk kejohanan seluruh england.. tapi aper pun mungkin tahun depan sempat lagik... gua rase nak tgk seluruh england, atau tgk game bola lebih senang dibuat kat sini bebanding impian gua nak pegi tgk game nba.. nak tgk game nba tuh bole tahan susah aa... tapi nak tgk champions league tuh lagik senang.. tapi semua menda nih betitik tolak pada ader ker tidak ongkosnyer.. kalo ade duit gua rase nak buat aper aper pun tak menjadik hal...

tapi yg pasti.. minggu nih takde tgk seluruh england sebaliknyer kena bantai 4-0 kat game liga mingguan universiti... pastuh malam semalam gua abiskan masa menonton little miss sunshine dan just like heaven.. aduss 10 movie dan abis... ader lagik 360 to go.. wakwakwkwakkawwa.... dah laa saban minggu betambah tambah movie.. tapi nih semua utk bekalan kat malaysia nanti.. kasik pulun ajer sampai abis... aper gua nak citer.. ooo... baru gua igt.. sebenanyer gua nak citer pasal gua tgk just like heaven sbb iklan die ade lagu you're beautiful kat uk nih.... gua pun bukak laa movie tuh nak tgk kat scene mane die bubuh... rupenyer sampai abis citer takde keluar pun lagu... tipus tul laa.... pastuh sbb gua dah ade expectation pasal lagu tuh tapi takde.. gua bubuh kat sini ajer.. walaupun dah basi tapi sbb gua dah rase nak tgk semalam tapi tak keluar.. gua bubuh jugak laa sini.... kekekkee... yer mmg itu ajer gua nak citer sebenanyer... camne bole panjang camnih pun gua tatau....

Labels:

1 Comments:

Blogger Zan said...

moral: kita selalu tak sedar kadar panjang keris itu, tapi sebenarnyer ia cukup panjang untuk menitiskan air mata dan menggoncang dunia.

7:57 PM  

Post a Comment

<< Home