04 March, 2007

only in dreams..

waduhhh waduhhh... sebenanyer gua nak kasik delay skit entry nih sbb nak citer pasal kejayaan memenangi medal kedua gua kat overseas nih.... tapi malangnyer tak dapat medal jugak.. cinabeng tul... aperbenda yg berlaku?... camnih geng.. weekend lepas ade mini asian game dan dgn tak pepasal sbb diorg nih cam semangat plak nak buat team basketball.. gua seperti biaser (walaupun dah setahun tak turun) menyahut ngan nada gumbira.. mungkin disebabkan kebakatan gua yg tiada batas seperti sakuragi hanamichi.... hehehehhehe.... seperti biaser org org tera cam gua nih.. 99% bakat.. dan hanyer 1% usaha ajer yg perlu.....

tapi seperti biaser player tak cukup laa.. semua org main bola kan (temasuk laa gua jugak..) jadik kena import org... nasib baik diorg pegi import yg bebetul power.. jadik gua rase gumbira laa.. takde laa gua perlu buat lawak menjadi hero sengsorang sbb gua ade feeling disebabkan dah setahun tak sentuh bola.. kehero-an gua akan menjadi limited.. kui kui kui... maka tiber laa hari nak lawan.. ade 7 team.. pastuh organiser giler bole buat kalah mati.. jadik 1st game.. team yg tak penah wujud dan tak kenal pun sesame sendiri mane laa ade can sgt.. tapi rupenyer ade can.. terus menang.... tapi time tuh gua dah rase gua nih mmg bekarat.. score pun 4 point daripada 20 point yg dpt.. ish ish ish....

pastuh bole plak.. disebabkan kesempitan mase diorg belasah terus buat semi final pastuh.... gua nih dah laa dah tua mane laa nak larat... dan seperti yg tejadi.. kitaorg ditewaskan.. tapi ditewaskan pun dgn team org yg mmg main bola keranjang... jadik menang ngan china B.. kalah dgn sgpore A... tapi diorg nih byk sgt import.. pastuh warganegara dah tak menjadi persoalan...dah... jadik dpt laa masuk perlawanan penentuan tempat ke 3 ke 4... yg belangsung semalam.... sbb tuh gua tunggu nak tulis entry.. tapi kali nih itu mamat import sudah balik laa.. jadik kena import skit org org lain kasik cukup... pastuh lawan plak team thailand yg ade satu pompuan.. jadik kitaorg pun kena angkat satu pompuan jugak....

sudahnyer aper jadik... pompuan nih plak jadik batu penghalang.. yer kitaorg kalah... 6 point kena tolak pasal referee yg punyer bodo ckp budak pompuan nih kena siku.. tup tap tup tap.. kalah laa kitaorg 27 - 16 kot.. tapi gua score 12 pt rasenyer.. cumer diakui benda yg gua buat mase 2nd half gua patut pegi buat dari 1st half tapi nak buat camner.. tgh bekarat nih kan.. jadik akhirnyer tak dpt laa nak bawak balik medal kedua kat tempat org nih... rase bole tahan kecewa laa.. sbb gua tau kalo gua tak bekarat outcome nyer tesgt sgt laa bebeza... tapi aper nak kata.... tuh semua benda benda yg mungkin tapi tak jadik kan.... aper pun gua sedar satu benda laa... rupenyer org org dari tanah besa cina mmg tinggi nak mampus... tegezut gua.. mmg siap slam dunk lagik.. ish ish ish... pastuh satu lagi.. diorg nih kaya kaya nak mampus rupanyer... pemakaian utk permainan bola keranjang semuanyer 1000 ringgit... giler babas....

rupenyer di sebalik gua tak dpt pun satu juta.... gua tak dpt pun surat tak besebab tapi panggil balik dari universiti... gua tak dpt jugak medal... aper pun takde... sedih plak gua rase... cumer satu benda yg pasti ... disebalik takde duit dan benda benda yg sepatutnyer... bulan lepas ade jugak buah tangan yg gua beli utk diri gua sendiri.... hhehehehehehe... yg paling baru nike 360 premium + yg gua dpt kat nike factory outlet itu hari... yer baru lagik nih.. pastuh diikuti dgn nike air zoom supremacy dan adidas crazy 1 (retro kobe 1) dpt kat ebay (satu dari us lagik) mmg international laa rupenyer... tapi camner pun material material nih takkan dpt buat korang gumbira seperti mempunyai anak isteri sendiri... pecaya laa gua.. itu priceless.. but for everything else... p/s: gua mungkin pegi london utk passing barang dlm 2 minggu lagik.. jadik kalo ade sesaper beminat nak order kasut bole kasik msg skit kat gua.. caloo



0 Comments:

Post a Comment

<< Home