25 February, 2007

zoned out...



jgn salah paham... walaupun gua bubuh advert punyer vid kat atas tuh.. takde laa bemaknenyer blog gua nih dah kena sponsor ngan kingsmill plak.. camner nak dpt profit kat blog gua yg average reader die tak sampai 10 org satu hari nih... hheheheheh..... aper plak kingsmill nih kan..? cam gardenia aaa.. tapi kat sini kitaorg tak makan pun kingsmill.. sebaliknyer menggunakan roti warbuttons.. yg wheatmeal plak tuh utk memastikan kitaorg tak gemuk.. kakakakkkakka... perasan tak gua bubuh kitaorg.. yer org rumah gua dan gua sendiri.. kecuali aaqilah ajer yg tak kesah membesa... gua dan org rumah gua malas plak nak membesar horizontally....

oo yer... perasan tak lagu dlm advert tuh... itu sebenanyer yg gua nak bubuh.. tapi tak keluar lagik video klip die.. sbb tuh tak jumpa kat youtube.... tapi kalo korang nak dgr pecume.. bole tgk kat sini.. : si-luckyjim punyer music boleh laa dgr free kat player mp3 tuh.... sayang plak klip vids takde.. kalo tidak lagik senang laa keja korang... takde laa sesusah nak kena klik tambahan plak...

bebaru nih plak gua apply jawatan tutor utk kelas data structure.. tapi sbb gua lambat gua tak dpt.. pastuh tetiber minggu lepas die ckp die tambah kelas pastuh offer gua keja tutor tuh.. satu jam ajer seminggu.. dpt laa dlm 12 pound utk satu minggu... gua pun terima.. tapi tetiber biler gua tebayang gua nak mengadap 15 org bebudak undergrad yg akan tgk gua mcm gua tau segala jawapan gua rase cam tak berapa seronot plak.. aper tah lagik gua nih belaja java sendirian berhad ajer.. gua tau laa gua keja kat kompeni dah betahun tahun buat java.. tapi jauh di sudut ati gua biler ader 30 biji mata pandang gua (dah laa pelbagai bangsa) gua rase tak besia nak come out of the closet plak....

pike punyer pike.. gua rase lebih konpiden org rumah gua akan dpt keja bebanding gua pegi mentutor bebudak nih... jadik apabila gua bgn utk pegi main bola ari sabtu lepas.. gua rase cam lagi elok gua tarik diri ajer... untung untung bebetul org rumah gua dpt keja.. maknenyer betul laa tindakan gua nih nanti... tapi yg lagik kelaka gua rase cam semacam ajer... sebab duit um tak dpt lagik nih kat uk.. gua rase cam sambil terima duit.. gua dpt duit extra lagik campur satu surat panggil gua balik.... sekali lagik jauh di sudut hati gua .. gua rase cam benda tuh akan tejadi... lagik menjustifykan keputusan gua utk tak jadik tutor... terigt gua pepatah org putih yg tua tua... those who can't teach... those who can DO.... aperkah maknenyer kalo gua jadik tenaga pengajar ajer....? hmmmm....

3 Comments:

Blogger Zan said...

LU JADIK COACH BADMINTON LARR BRADER KAT SANA...

8:33 AM  
Blogger kenit said...

ini lawak ker aper nih...

4:10 PM  
Blogger kenit said...

alamak.. gua luper letak gelak.. kakakakakakakakakakaakkakaakak

4:12 PM  

Post a Comment

<< Home