06 February, 2007

rompak merompak....



kekadang benda benda yg jadik dlm idup nih kite susah nak pecaya... tapi dgn tak semena mena tatkala idup gua agak membosankan kat sini tetiber tejadik jugak laa pekara pekara pelik bin ajaib... semalam gua bgn pagi pkl 11 pagi tgk tgk ade emel ckp bangunan 16 sudah kena rompak.. bangunan 16 tuh opis gua laa... gua tgh memamai tuh bole tahan tekejut jugak laa sambil tekulat kulat baca aper yg tetulis... rupa rupanyer hari ahad (iaitu hari semalam pada hari semalam) ade org pecah masuk kasik pecah kaca pkl 2000... pehh ganas ganas....

abis semua tempat die geledah tapi daripada laporan yg diterima barang barang yg tak bewayar dan ringan ringan ajer yg kena kebas... sbb barang berat berat walaupun belambak tapi tak cukup peralatan nak kebas agaknyer.... gua pun terus begerak ke lab.. igt nak kasik rakam gamba gamba kaca pecah sane sini .. tapi malangnyer tiber ajer kat depan pintu lab gua ... ade satu notis ckp org awam tak bole masuk sbb polis tgh melakukan keja keja penyiasatan... jadik tak dapat laa gua bubuh gamba gamba ganas kat sini.....

aper pun gua check jugak samada komputer gua kena kebas ngan mengantor ping ... nampaknyer semuanyer sehat sehat belaka... pastuh hari nih gua masuk opis tgk kotak beterabur kat area meja gua.. kecoh tul diorg nih... buat sepah ajer bukan nak kemas balik.. hehehhhe... tapi gua igt kalo diorg bawak lori mmg abis diorg kebas.. bole tahan kaya jugak laa diorg nih pastuh.. tapi nasib baik diorg tak pike sejauh tuh.... sambil tuh gua pun tepike.. dgn rase jahatnyer kalo gua tau diorg nih nak merompak malam tuh.. gua kebas dulu barang baek... jadik temasuk dlm barang yg dirompak.. hehehehhehee....

aper plak laaa gua pike camtuh plak kan... selain daripada tuh takde menda lain yg jadik... tatau apsal awal awal tahun nih rase cam takde benda plak.... gua sendiri pun bole tahan malasnyer sekarang nih... gua sendiri tatau apsal.. rase cam nak type report ajer.. tapi aper pun takde nak taip.. tuh yg lawak tuh.. kekekekkeke... mungkin takde rase motivasi lagik nak bekerja kot... harap-harapnyer dpt laa gua begerak dlm sebulan 2 bulan nih.. kalo tidak gua mmg harap itu perompak dtg rompak lagik besar besaran sampai gua dpt duit insurans pastuh dpt masa tambahan lagik... kekekekkekeke....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home