19 February, 2007

the one with the allstar weekend...



geniuses are everywhere... serius beb.. cumer hanyer seberapa ajer decide utk tunjukkan kegenius-an diorg... tak pecaya...? kasik tgk laa 2 videos yg gua sertakan kali nih... aper pun sbb gua duduk kat uk dimaner begituh susahnyer nak dpt coverage all star weekend kat las vegas.. maka gua kena settle down laa ngan aper yg ader kat tv uk.. jadik seperti setiap hari ahad jam 2000 atau 8 malam maka gua seperti biaser akan menonton top gear ajer.... tapi episod minggu ini menunjukkan betapa belambaknyer org org yg hebat di dunia luar yg tak perlu susah payah pun pegi universiti utk mendapatkan ijazah kedoktoran.... wakwkwakawkwkkwawawa....

utk tidak menyenakkan kepla korang.. kalo kena tunggu lama sgt vids nak dwload.. team top gear mencadangkan satu idea giler utk buat space shuttle pakai keta dlm cite mr. bean.. pastuh diorg pegi laa kat satu bengkel kat manchester nak mintak buat benda nih... pastuh aper yg giler babas.. org org bengkel nih bejaya buat roket kasik bubuh shuttle keta... ish ish ish... mase gua tgk pastuh tgk memamat nih bekerja gua sedar diorg nih punyer laa geniusnyer takde pun susah payah nak masuk universiti gua rase.. tapi semata mata kerana minat yg sgt mendalam sampai dpt kepakaran sebegini...

kesimpulannyer....? gua rase tak perlu susah payah pun carik recognition nak verify kegenius-an satu satu individu tuh.. gua rase org org yg genius nih mmg buat benda yg pelik pelik tapi ajaib begituh.... lebih senang kalo gua ckp org itu hanyer laa bole dikatakan genius sekiranyer die sorg yg rebel dan suka buat benda bodo yg langsung tak melambangkan kegenius-an diorg tuh.... tak pecaya...? cuber korang pike satu org yg korang rase genius.... sudah tentunyer korang paham aper yg gua katakan nih... but like most geniuses... semua benda giler yg "kitaorg" nak buat skit lagik ajer nak bejaya.... "skit" lagik... "kitaorg" wakwakawkakawawkakk.......


3 Comments:

Blogger Zan said...

aperbender yang nko nak buat nihhh...
sudah la tuu meh sini balik kita fight badminton di mlm hari dgn gaji yang kecik di waktu siang.

10:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

power sial memamat Top Gear tuh....

5:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

tapi still tak berjaya jugak diorang buat roket tue....

menghabiskan masa 20 minit gua jer....

5:58 PM  

Post a Comment

<< Home