21 February, 2007

king for a day....

buat petama tama kalinyer sampai laa satu kad jemputan pekahwinan ker umah gua di uk nih.... gua mmg ade tunggu surat sepanjang minggu nih.. surat yg mengatakan duit sudah dalam pejalan gituh sbb gua bole tahan takde duit jugak nih.. tak masuk masuk plak biler sepatutnyer dah tiber time nih... jadik tadik biler gua bukak peti surat tetiber ade plak satu surat tulis tangan ngan stem malaysia 90 sen... tekejut jugak gua.. sekeping ajer plak tuh.... bukak bukak.. jeng jeng jeng....

time kaseh bebyk kepada kawan gua yg satu nih.. mohd noor hasny taha a.k.a meto (boleh plak bubuh nama camnih kat kad kawen die... giler babas.. hehehehe) .... teharu jugak gua menerima kad kawen die... teharu punyer pasal gua check tiket nak balik... tapi nak buat camner... kalo takde benda pelik bin ajaib jadik dlm 2 minggu nih nampaknyer tepakse laa gua kem salam selamat panjang umur ajer.... seperti pekahwinan abg gua dan memember gua yg kawen tahun lepas (botak & titi), nampaknyer gua tak cukup kaya utk balik sukati bapak dan joli katak....

hehehehehe.... aper pun sampai ati member gua tak bubuh nama kat belah belakang.. maknenyer die suruh datang kenduri side die ajer... bukan side bakal bini die... chelaa mak.... aper pun tgk laa 2-3 minggu nih kalo ade benda ajaib nak jadik.. kalo ade tuh nampaknyer lu org belah gerak dulu.. kejap lagik gua laju.... nampaknyer apabile semakin ramai org satu umur kawen.. maka semakin tua laa nampaknyer diri gua nih.... dalam ati rase cam tak berapa nak tua lagik laa plak... tapi nampaknyer suka tak suka kena laa terima kenyataan... kalo nak biarkan idup nih pause mode ajer pun tak jadik jugak laa.... semakin dewasa.. semakin kurang power nak buat benda benda bodo nih... ish ish ish.... by the way.. kepada semua yg dah kawen.. blum kawen.. sedang pike nak kawen dan sbgnyer yg bekemungkinan gua tak dapat dan telah tak dpt hadir... ini laa kata kata terindah dari gua dan keluarga....



Labels:

2 Comments:

Blogger Zan said...

botak kawen tak balik, titi kawen tak balik, meto kawen tak balik, kalau jin dan batu kawen nko nak balik tak ?

11:00 PM  
Blogger kenit said...

aku rase time tuh aku mmg dah balik dah kot.. wakakwkwakwkwakwak

5:18 PM  

Post a Comment

<< Home