09 February, 2007

blu.. memblu....

tekejut gua hari nih... bangun bangun tido ajer ade urgent msg daripada super gua.. igtkan aper hal laa.. rupenyer die tepakse mintak tolon gua buat poster utk iklan skit ade org penting nak datang kasik ceramah minggu depan... die ade suruh satu org seketari nih buat tapi tak buat.. bole kata sejak gua ade skype nih susah jugak laa idup gua sbb super gua dapat menghubungi gua biler biler mase.. walaupun die tau jugak laa kalo die cuber kontek gua pepagi buat takde guna.. so die kasik tinggal msg biler bangun tepong die.. siap dah tau dah gua mmg takkan bangun pasal gua tido lambat... buat keja.. hehehhee.. yer laa tuh....

aper pun disebabkan gua bukan bole lari sgt sbb kalo lari nanti die tepong skype.. jadik setelah gua menjerat diri gua sendiri nih... kena layan ajer laa... susah aa bibiler suka die bole contact.. tapi sudah telajak tak dapek nak gostan gostan.... aper pun kalo korang free ari selasa nih jemput laa datang yer.. informasi ade kat bawah.. jgn segan silu.. pastuh bole lepak umah gua sebulan dua pun takper.. wakwkakakakakkakwk....



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekekek...lu tunggu ar gua sampai...nanti gua try beli tiket kapal terbang....RM10 jer...aperdehal....kekekek

3:01 AM  

Post a Comment

<< Home