03 February, 2007

camina.... no corras....

gua rase sudah tidak asing lagik di kalangan mereka mereka yg mengenali gua ataupun yg tak berapa kenal tapi selalu baca blog gua nih... bhawasanyer gua nih bole tahan laa gilernyer tehadap kasut... gua pun tatau laa apsal... tapi gua rase itu macam sesorang punyer thang... kot.. mcm setengah org suka keta... setengah org suka cite katun.. setengah org suka baca komik.. bla bla bla... sampai laa setengah org suka pompuan.... tapi bagus jugak laa utk gua nih.... gua suka kat kasut ajer... mungkin didorong oleh rase nak menjadi seorang designer kasut laa kononyer dulu.. maka terdevelopnyer rase affection tehadap sepatu sepatu yg cantikes... kakakakakak..... aper pun hari nih gua citer plak laa pasal satu kompeni kecik di sepanyol yg buat kasut byk cun dan telah bejaya menjadikan diri gua tak rasional.... tak payah laa citer aper brandnyer.. dah bebesa gua promosi logo die kat sini...

time memula nak belaja dulu gua tak mampu nak beli.. tapi lepas masuk ijazah dan dgn bantuan kerajaan bejaya jugak gua mendapat kewangan utk cekau barang sepasang dua... hehehehe (6 total sebenanyer) tapi time tuh bole tahan mahal laa.. sepasang dlm 350 - 600.. jadik bole tahan bepeluh laa kalo angkat.. aper pun bile gua terigt semasa dulu... terigt gua satu cite member gua pegi sgpore pastu gua kirim kad ATM gua kat die suruh keluar duit angkat kasut cun... dan time kaseh kat kawan gua nih.. mmg bapak cun pun camper yg die belikan gua.. tapi walau berapa sayang pun gua kat kasut tuh.. akhir nye kasut tuh turut tekorban.... besama sama ngan kawan die yg lagik 5 tuh...

bole tahan kecewa jugak gua time tuh.. maklum laa gua sayang semua.. tapi bayangkan laa yg gua paling sayang pun gua tepakse jual.. nak buat camner?... kenape jual ekk... senang ajer sbb takde duit.. lagipun rupenyer time tuh bagi gua.. biar laa ade duit utk keluar bejalan besama awek gua (org rumah gua sekarang) daripada tgk kasut ajer... uihhh... menyayat ati laa plak.... time keja.. walaupun ade sen.. tapi gua tak berapa fokus sgt nak membeli camper lagik.. sebab utamanyer.. harga kasut dah kena jack up sampai 600 - 800 sepasang.. bapak gilooo aper.... tapi ade satu time sale.. gua beli jugak satu dan tak berapa lama tekorban jugak yg satu tuh... utang telalu menyesakkan ketika itu....

tapi kini dgn bantuan teknoloji di alam maya dan sedikit duit dari kerajaan dan hasil dari penjualan di mase lapang... bermula laa keluarga baru... memula 3 pasang tahun lepas.... tapi satu tepakse dikorbankan utk kasik peluang yg lain plak masuk.. dan bebaru nih dpt 3 lagik ahli baru.... jeng jeng jeng......

tapi aper pun kali nih terasa jugak laa sedikit kekurangannyer.... bole dikatakan ahli ahli keluarga utk edisi kali nih tak seberapa gah dan dasyat seperti yg lepas lepas.... walau aper pun... walau aper pun laa jugak.. tak bole laa nak kata aper.... yg lama hanyer laa tinggal kenangan.. walau camner kite igt pun.. sekadar kite igt ajer laa... tak dapek lagi nak buat aper aper.. semoga satu hari nanti gua dpt jugak carik yg gah gah... utk kali nih plak.. gua rase cukup indah kalo gua dapat simpan semuanyer..... takde yg akan tekorban plak.....


0 Comments:

Post a Comment

<< Home