14 February, 2007

bintang bintang berkelipan....

sekarang nih pkl 4:50 pagi atau dalam kiraan tenteranyer 0450 hrs.. daripada bilik tido dgr cam senyap ajer.. mungkin anak gua akhirnyer dah ketiduran.. punyer laa liat nak tido sekarang.. takde laa mengamuk atau menangis atau meraung atau yg sewaktu dgnnyer... cumer matanyer bulat.. pastuh sentiasa dalam mood nak main walaupun pepagi buta beginih... tuh yg tak tahan tuh... macam mengantuk tapi sehat ajer aku tgk pastuh nak main ajer lagaknyer.. ish ish ish.... bahya bahya.. lagik lagik biler ade kawan gua ckp anak tak tido malam nih tak jadik tinggi.. ish kecewa kecewa.. baru gua igt nak mulakan tradisi baru dlm keluarga gua anak tinggi tinggi.. tapi nampaknyer anak gua nih tak sependapat plak ngan gua.....

gua pun tatau apsal lately die pun tido lewat sama cam mak ayah die jugak... mungkin sbb die dah aware ngan surrounding nih... die perasan kalo mak ayah die tak tido awal.. buat aper plak die nak tido awal.. hehehhee.. lagipun ade pelik jugak sbb anak gua nih bole plak tgh tido sesedap memalam teberak plak.. ish ish ish.. gua yg suker berak pun tak berak biler tgh tgh tido.. mungkin mimpi berak ajer laa tapi takde laa teberak cam org mimpi tekucil.. mimpi tekucil bahya woo selalunyer musti scenery die kat tepi tasik atau air terjun.. kwakkwakwakakwa....

gua sebenanyer bukan suker sgt tak tido nih.. tapi gua rase kena put on extra hours.. memandangkan semasa siang hari gua takde laa bekeja sgt.... lagik lagik biler bebudak yg bemain bola di sini ckp gua kewl ajer tak mcm budak phd yg lain... ermm.. mane taknyer hari rabu tghari gua bole laa bantai main bola jugak.. kekekkekeke... tapi seperti biaser ade buruk baiknyer pendapat sedemikian.. samada gua mmg kewl = keja tekawal walaupun bemain sakan.... ataupun gua nih sebenanyer malas sbb tuh nampak cam kewl = menunggu hari ajer laa bak kata org tua tua....

hakikatnyer yg bole nilai benda nih diri sendiri... tapi takat nih gua sendiri tak dpt nilai... jeng jeng jeng.. mungkin pabiler tiber mase utk submit mini-thesis nanti baru tau... tapi nak buat camner benda benda yg nak dibubuh dlm mini thesis pun haprak... haprak tuh bemaksud takde benda nak bubuh... nak salahkan siaper tuh... adekah gua nih malas sgt hinggakan takde menda nak bubuh...? ermm... gua sendiri tatau nak jawab camner... tatau nak ckp camner.... kalo dari segi aper yg gua nampak laa.. mungkin gua bole berusaha lebih keras lagik... cumer gua sendiri malas nak kasi anjakan paradigma ajer... biler nak beranjak pun gua tatau laa.....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bai...bebaru nih gua baru tgk citer the persuit of happyness.....lepas abih jer citer tuh...baru gua sedar, betape pentingnyer rajin....kekekekek

gua macam bleh rasa ajer macam maner susahnyer chris (will smith) ngan (christopher) susah giler nak dapat happyness...btul bai...jgn bia org kasik tau lu yg lu takleh dapat aper yg lu nak....

then gua kasik skit gumbira hati gua ngan tgk citer tenacious D : pick of destiny....kelaka sial.....Jack Black memang kelaka....sapaer yg tak tgk lagi...tgk ar....

6:19 PM  
Blogger kenit said...

yek eleh baru tgk ker bai... dah bezaman dah org lain tgk

2:42 AM  

Post a Comment

<< Home