12 February, 2007

hari ini dalam sejarah....



nampaknyer purata pembaca coretan hati gua nih dah makin kurang laa bulan nih... camner plak gua tau? tuh laa sejak beberapa minggu yg lepas disebabkan gua punyer blog nih mmg sunyi sepi takde maklum balas daripada pembaca jadik gua bubuh laaa counter... objektifnyer mudah ajer.. kalo dah tade org nak baca benda alah nih gua igt pun cam nak berenti ajer menulis kot... bukan malas nak tulis.. tapi malas nak tulis.. aper gua ckp nih.. tapi lebih kurang cam gituh laa... biaser nyer penulisan nih bekadar terus ngan kadar pembaca.. kalo tak ramai org baca maka rase cam malas nak tulis sekerap yg diharapkan.....

tak pecaya? tgk ajer laa cam citer kat tv.. sebaik sahaja tak ramai org tgk maka takde org nak baya utk slot iklan.. pastu semakin lama semakin tenggelam laa citer tuh... lebih kurang cam nih jugak laa.. kalo kemarau panjang ajer nanti tebengkalai laa plak.. hehehhehhe.... sebenanyer tak berapa jatuh sgt laa... jatuh lebih kurang 2 kepla ajer.. kekekkeke... daripada 9 yg biaser.. wakwakwkakwakwka... sungguh ciput purata pembaca blog gua nih laa to begin with.. kekekekkeke... mungkin jugak sbb bulan nih gua tak berapa byk tulis maka membawa kepada kejatuhan tesebut....

jadi kenaper kah gua ade sedikit malas tulis...? adakah disebabkan org kurang.. maka gua malas tulis atau sbb gua malas menulis maka org kurang...? sebenanyer dua dua pun tak jugak... bulan nih gua rase cam slow ajer... kalo nak kire level semangat tuh bole tahan turun ker tahap yg paling minima..... gua tatau berapa minima laa... tapi kalo nak kire dlm 2 minggu bulan baru nih.. kalo dicumulativekan bilangan hari gua bebetul keja.. mungkin dpt 2 hari kot.. kakakakkaa.. hari selebihnyer.... gua melempap nampak cam buat keja tapi sebenanyer hanyut dlm dunia yg perasan tgh buat keja... wakwkakwakkwkakkakkwa....

walaupun secara jangka masa panjang baru nampak kesannyer.. tapi gua sendiri pun tatau apsal.. rase cam malas ajer nak angkat diri sendiri bangun bekerja.... aku sendiri pun kurang paham ngan diri sendiri... kalo time belaja tak kesah jugak sbb kena pegi kelas.. pastuh kalo pegi kelas tuh skit skit masuk jugak kepla.. jadik bole jugak laa jawab kalo org tanyer.... tapi dlm keadaan sebegini camner plak nak buat.... gua tatau laa gua nih short term memory ker pejadah.. tapi hari nih dlm mase gua menaiki bas utk memberikan barang keperluan gua tepike satu menda... gua cuber mengingati aper yg tejadik time belaja di itm dulu... gua belaja ker mase tuh...? gua pike punyer pike punyer pike... tak dpt nak recall.. giler babas... tak berapa lama ajer tuh dlm 3 tahun yg lampau dah tak dpt nak diimbau.... dah jauh sgt ker gua sekarang nih....?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kenit... jgn brenti memblog krane aku pembace setia... hahahaaa...

6:18 PM  
Blogger Titi Wangsa said...

gua pakai rss baca blog lu, so gua tak tau la counter lu tu increment ker tak..
tapi macam mana gua nak tau apa jadi kat lu.
macam mana gua nak tu lu kena rompak ke tidak.

10:40 PM  

Post a Comment

<< Home