30 January, 2007

sunyi sepissss..



tak sangka plak.. gua dah lama tak bukak blog gua nih.... bahya nih... kalo lama sgt tak bukak nanti penyakit malas akan mula menular pastuh dah tak dpt dibendung plak lagik nanti.. hhehhee.. tgk ajer aper tejadi pada link blog blog yg ader kat tepi nih.. semuanyer dah tak berapa update dah (kecuali org rumah) gua punyer laa... mungkin sbb takde berapa sgt respons yg diberikan sampai org rase cam maleh ajer nak tulis... walaupun blog nih nampak cam one way communication.. tapi tak salah.. senantiasa gumbira kalo ade maklum balas yg diterima....

tapi itu bukan sbb gua malas nak update.. gua tau gua nih bukan org yg menagih pehatian... (chee... lamak, tapi tak salah aaa kalo korang tinggalkan komen dlm 100 - 200 ker.. hehehe) tapi kemalasan gua nak update disebabkan mmg takde citer sgt yg tejadi.... takde menda baru... kalo kat laut laa.. takde laaa gelora ribut badai melanda.. bole kata semua nyer relak ajer... bagus tuh sebenanyer sbb gua malas plak nak ribut ribut... tapi mendung cam ginih ajer pun tak berapa menarik.. kalo panas cantek ajer matahari lagik laa elok gamaknyer....

aper pun dah nak abis dah bulan 1.. cisss... sungguh pantas mase belalu... gua nampaknyer masih di takuk lama.. di takuk lama tuh makenyer takde kemajuan sgt laa.. gua pun tatau apsal sebenanyer camtuh.. agaknyer mmg sepatutnyer slow motion ajer ker? atau gua sendiri malas amik initiatif utk begerak lebih maju.. kakakakkakakakka... gua sendiri tatau laaa... aper pun jgn nanti biler tiber masenyer jgn gua plak menghitung hari sudah aaa.... aduiii boring boring... gua tgh super malas nih.. lagipun besok gua kena sediakan slide skit sbb ade presentation workshop.. jadik die suruh sorang sorang present utk kasik carik kelemahan.. mungkin pas besok gua dah rajin skit utk kasik entry yg lebih kaw.. kaw.. kaw... aper pun buat mase nih... jadi laa aper yg ader... hehehhehee... daripada takde langsung..

Labels:

1 Comments:

Blogger princessGarnet said...

cuntek!cuntek!

7:21 PM  

Post a Comment

<< Home