24 January, 2007

tak tentu tak tentu...



puhh... dah lama rupenyer gua tak update blog.. gua pun takde perasan.... sbb masa bejalan telalu laju kah?.. tidak sama sekali.. masa bejalan telalu laa pelahan.. tapi disebabkan idup gua yg tak berapa menentu skit aktivitinyer nih menyebabkan rase cam cepat jugak laa.... sedar tak sedar nak abis dah bulan satu.. sebenanyer bole dikatakan excited jugak laa bulan satu nih abis.. sbb dah laa bulan nih nampaknyer over budget lagik cam bulan lepas.. kekadang gua pun tak paham apsal gua ade belanjawan kalo gua sendiri tak ikut.. tapi biler pike balik, elok jugak ade belanjawan nih sbb at least kite bole tau berapa banyak duit kite tak cukup di mase depan.. kakakakaakakaka... iyer sedar tak sedar itu laa tujuan ade nyee belanjawan nih.....

tapi gua maleh nak cite pasal duit.... lantak laa.. esok biler dah betul betul tenat gunakan laa tiket pecuma utk balik kg.... kekekekekkeke... kirenye cam golden ticket aa tuh.. nanti kejap.. aper citer golden ticket nih?.. ooo american idol.. yg sibuk sibuk citer dpt golden ticket ker hollywood.. patut aa cam penah dgr.... apehal pun keadaan idup gua yg tak tentu nih kekadang pelik plak.. hari tuh gua pegi lab jumpa kawan se-lab gua (mr. vijay - pelik plak org india nih nama die sama ajer.. kecuali 2 org kawan gua yg nama die bole nama melayu plak.. hehehhehe).. die tanyer gua pasal berapa lama gua tak dtg lab.... panjang plak nak citer.. jadik gua tulis dialog ajer laa...
[vijay] : bai.. ini 1st time lu dtg lab bulan nih ker?
[kenit]: tak jugak.. dlm bulan nih ade beberapa kali.. tapi tak lama aa.. lu lama tak nampak..
[vijay]: gua malas skit aa nak turun .. keluar umah angin tiup gua laju
(mamat nih naik beskal dtg lab.. die tumpang duduk umah kakak die)
[kenit]: btul jugak lagipun sejuk sial
[vijay]: itu laa pasal... lagik baik gua chill kat umah
[kenit]: gua mmg tak selalu dtg.. biaser nyer remote ajer benda benda sini
[vijay]: itu mcm ka.. bole buat keja ker kat umah? gua susah sial.. musti gatal nak bukak tv..
[kenit]: selesa aa.. bukan selesa utk tido aa (walaupun sebenanyer iyer).. tapi senang kalo gua nak makan dan sewaktu dgnnyer (sbb saving duit)... lagipun nak semayang pun tak payah pegi balik pegi balik...
[vijay]: itu mcm plak yer.... gua tak dapat sial.. duduk umah musti lepak... bulan nih tak keluar bukan buat keja... membongkang ajer...
[kenit]: bukan aper.. gua waktu buat keja pun lain skit dari org lain.... keja malam sampai pagi
[vijay]: tak penat ker buat camtuh... gua tak ble aa.... kalo malam musti nak tido.. lagipun tak elok utk badan
[kenit]: dah tebiaser kot.. lagipun gua suker suasana tenang tenang.....
gua rase kalo gua continue musti korang semua boring.. sbb gua pun tatau aper hala tujunyer gua citer benda nih kat korang.. kekekekkee.. mungkin gua nak citer ajer laa gua idup tak tentu masa sekarang.. bahkan betul plak mamat vijay nih citer (takde dlm dialog) bahwa badan nanti rase pelik pastuh makan pun tak berapa betul... gua mmg selalu berak berak ketika ini... disamping tido yg tak penah sempurna.. ada hari gua tido 2-3 jam ajer.. ade hari gua rase cam tanak bangun tido ajer.. entah laa.... nak kata besungguh sungguh tak jugak.. kalo tgk todo list yg gua list ngan super gua.. skit pun tak nampak kurang.... mungkin saje nak meyakinkan diri sendiri yg gua sedang bersungguh sungguh kot.. kkakakakakakaka.... nanti biler time gua nak pegi anto mini thesis gua agaknyer baru tau laa bahawa bemakne ker semua nih... lebih seronot ker idup seperti org biaser ajer?...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home