10 December, 2006

sudah sebulan yer...


sedar tak sedar, cam biaser laa (selalunyer asik tak sedar ajer.. hehehehe) dah sebulan dah gua balik sini... (pike pike balik kenaper laa org suker ckp sedar tak sedar.. sbb biler die ckp tuh maknenyer die sedar laa walaupun die dalam keadaan tak sedar...) mungkin persoalannyer dah settle down kembali ker.. ermmm.. sebenanyer susah nak jawab sbb gua mmg tak penah settle down sebena benanyer.. ermm.. macam maner plak tuh tuh.. entah laa.. agaknyer sejak gua keja sampai sekarang.. gua ade mmg skit perangai cam org nomad.. macam maner tuh.. senantiasa berada dalam keadaan sedia utk buat benda benda bodo gua raser.. gua pun tatau apsal gua telatih gituh.... gua rase majoriti keputusan gua datang dari hati kot.. sbb tuh selalu menda-menda tak pepasal cam gituh tejadik.. hehehehe...

kalo dulu mungkin gua rase gua nih selalu nasib baik.. tapi sekarang nih gua takde rase cam gituh.. agaknyer sejak gua sendiri perangkap diri gua.. gua rase ade skit macam tekongkong.. tapi harimau kalo dlm zoo pun bole telepas (ader ker?) ini kan kite org.. musti laa bole pike kalo nak lepas.. selalunyer mase memula punyer laa byk pilihan.. tapi lepas tuh makin lama makin kecik sampaikan ade org kena amik jalan jalan yg desperate laa cam tuh... mmg betul semua benda yg kite buat sekarang adalah hasil daripada tindak balas daripada benda benda yg lepas... tapi itu bukan bemakne kite bole senang senang pegi mase depan dan patah balik kat point kite buat keputusan yg silap tuh.. kalo kite bole buat maknenyer "13 going 30" laa kiter...

kekekekek.... sebenanyer gua nak ckp gua tgk citer tuh semalam... dah 3 kali agaknyer gua tgk kalo nak kire sepanjang idup gua nih.. gua pun tatau apsal.. setelah download 100GB movie setakat 2 minggu nih.. rase cam malas plak nak tgk citer citer yg berat berat dan menyesakkan kepla.. gua prefer tgk citer citer ringan skit kot.. citer citer yg mungkin sekali tgk rase cam bodo tapi menghiburkan.. mesej mesej yg ringan gituh.. sbb gua tgk 13 going 30 semalam membawa gua kepada pilihan lagu kali inih.. entah laa kekadang org cuber pepoyo tgk citer dasyat dasyat utk rase cam bagus.. gua takde plak rase cam nak mempoyo minggu minggu nih.. semua cuti yg tung tang tung tang gua simpan dulu.. dwload ttp download cumer tak tgk ajer laaa.. oo yer kalo hari nih nak rase tgk cite bodo cuber laa tgk citer the accepted... walaupun mempunyai potensi utk menjadi citer kelaka dan bepike dan diiktiraf kerana ade mesej yg bagus.. producer die pilih utk buat cite bodo ajer.. kekadang dlm idup nih.. mungkin itu yg kite kena buat.. ermm.. btul ka gituh....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

waaa..saya suka baca blog nieh..(sbb pnah jumpa abg kenit sama kak jaja kat ftmsk lamaaaa dulu..sbb saya kawan sue..)..seb baik jumpa blog nieh ari 2..tgk abg ngan family kat sana..dah besemangat b'koba2 nak sambung blajaq(w'pun cam agak lewat..mmg lewat pun..member len da nk abis master..haku baru nk amik degree..manyak maen sgt..
:( ..huhuhu)..dari mula baca ari tuh byk dou entry abg slalu kata x da smangat lah..malas lah..x productive lah..haper lahh..(tp cam cakap jeek..heheh..keje jalan gak..)..sbb saya tau u hav a very strong part inside u w'pun dia kecik..tp powerfulll..aper tue??? ur mental bro..(yup..mental mau super strong baru xcellent kan..insyaAllah..i will own one..rite now..!! :)..nak tabik gak sbb abg super duper senior saya gak kat ftmsk(oo..x lupa juga utk kak jaja yg juga golongan cendekiawan ftmsk..dan penyambung generasi bijak pandai negara..baby aaqilah)..bukan ayat poyo nieh..btul ke x abg ngan akak bole evaluate s'dirik..konfem betul..heheh..(nape pjg komen nie?? sbb nk balas dendam..da lama nk kasik komen..tp malassss..arini hyper rajin..sbb da smangat..insyaAllah..nk xcellent gak..nk jadik doktor falsafah gak....amin..mana bole abg ngan akak je kan..heheh..) till next entry..gambatte kudasai seeniorrrr..Melesia boleee...!!!

7:40 PM  

Post a Comment

<< Home