22 November, 2006

mood swing...

ermm... kalo korang tak tgk lagik.. bole singgah ker blog nih.. sungguh ceria aperbila gua tgk semalam... gua mase tgk tesenyum sendiri plak... kkekekeeekke... gua pun tatau apsal.. mungkin sbb dlm 10 hari lepas balik nih rase cam tak berapa seronot ajer kot.. tuh laa.. rase seronot bercuti di kg. halaman tuh nampaknyer tak ilang lagik.. bahkan bemain main di benak.. tak pecaya tanyer ajer laa org rumah gua nih.. boleh tahan byk kali dah gua ajak die balik dan lupakan ajer keidupan yg tak tentu hala sekarang nih... pike pike balik... tak lama pun lagik sebenanyer tinggal kat sinih.. tak dinafikan.. cumer kalo tinggal ajer tak kesah.. ini kena buat keja itu yg rase cam letihh ajer....

aper pun.. selepas petemuan seawal hari selasa minggu lepas ngan super.. gua tau aper yg gua kena buat.. dah time masuk gear lain rasenyer.. kena tune skit dan menjadikan diri sendiri rajin.. tak boleh laa lepak ajer pasal time rupanyer tak berapa byk lagik... tak lama lagik nak keluar mini thesis.. itu yg paling penting tuh.. sbb lepas tuh patutnyer dah tinggal keja keja penyudah... jadik ade beberapa keja kena settlekan sblm bole taip mini thesis tuh.. jadik sepatutnyer gua tumpukan segala tenaga mengabiskan menda tuh.. hehehhee... jadik dlm keadaan gua tak berapa semangat.. kena laa semangatkan jugak kalo tidak camner kan.. asik layan tak best ajer duduk sini kang aper pun tak jadik....

gua igt bagus jugak kalo dpt settlekan pekara pekara penting nih.. lapang skit ati nak buat benda benda lain nanti.. gua minggu lepas pun dah pindah ker bangunan khas utk research group gua nih... yg problemnyer.. lepas dah pindah saner lagi nampak laa kemalasan gua utk pegi ker opis atau lab org panggil sinih.. bukan lah menjadi ukuran kalo tak pegi tuh maknenyer malas.. sebaliknyer gua nih lebih gemor duduk umah ajer buat keja.. senang.. yg lebih kelaka dah laa gua duduk tgh tgh universiti dan jaraknyer nak pegi kemaner maner semuanyer kurang 5 minit.. tapi gua tatau apsal rase selesa tuh susah nak ganti.. rupanyer dlm idup nih.. kalo nak buat aper aper keputusan pikekan laa yg akan menyenangkan diri di kemudian hari.. kalo gua pike gituh.. mungkin idup tak sesusah sekarang nih.. hehehehehhehe......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekek....carik mood balik ke....susah tuh...gua rasa gua ajer yg tgh free skang nih...member2 lain tak free utk comment2 kat blog nih...baca blog pon gua rasa bertuah ar kot...gua rasa ar...

aper lagik..bile nak gi jenjalan carik kasut...??

Jaaalann...Jaaaaallaann...Jalan Jalan...Carik Kasut...

7:13 AM  
Blogger Zan said...

bai gua baca bai lu hatihati skit sebut yer ... gua kasik bandung kang.

9:02 AM  

Post a Comment

<< Home