10 September, 2006

the 25th hour...

nampaknyer... ini laa post gua yg terakhir di edwina house, southampton.. wakakwkakwawka... lagik 18 jam lagik gua akan menaiki kapal terbang arsenal utk becuti raya di tanahair.. tanahair tuh.. giler babas.. sampai ker saat nih pun gua still tgh kemas kemas barang dlm umah nih yg tak terkata banyaknyer.. baru sebentar tadik rase cam settle dah.. giler tul.. tinggal modem ajer nak kemas nih.. jadik gua igt sebelum gua abis kemas gua kasik bubuh satu post lagik.. sbb gua sendiri pun tatau biler gamaknyer gua akan update selepas nih.. walaupun sepatutnyer selalu laa sbb gua janji gua balik lelama nih tapi keja tetap mantap laa.. kekekekkee...

hari nih dari bangun pagi pkl 7 sampai laa ke malam nih dok bungkus sane bungkus sini ajer.. rehat sebentar ajer turun bemain bola utk menutup season tahun ini... biler penat kemas brang nih.. terasa jugak laa mase memula nak settle down sini.. aper pun tade kat umah nih.. lagik teruk mase baru sampai itu hari.. tepon ngan intenet pun tade.. skit skit org kate.. lepas tepon... intenet... pastuh kasik tiwi plak.. skit skit hinggakan abis penuh umah nih ngan barang.. camner tak penuh.. 11 kotak lebih kurang diperlukan utk store semua menda.... penin kepla jugak dibuatnyer.. tapi aperkan daya dah kena tendang jadik kena laa pindah jugak.. kalo tidak takde laa sesusah cam ginih....

gua pike mmg susah nak pegi balik raya campur kena pindah umah sekali nih.. byk sgt isu nyer.. mungkin itu hari kalo tunggu sampai 1 oktober lagik senang skit kot citernyer.. tapi entah laa.. gua malas nak pike time itu.. lagipun susah jugak nak mula amik cuti time org baru nak start semester.. nanti ade hal hal yg bekenaan gua tak ade susah jugak.. lagik betambah panjang plak citenyer.. jadik utk kasik pendek citer gua amik laa pengujung summer nih sampai awal skit semester mula ajer.. baru sebulan.. moga moga takde laa byk citernyer.... mmg la takde kelas nak pegi tapi mane laa tau ade hal hal admin yg citer panjang plak kan.. kakakakakaka... aper pun dah sampai waktunyer dah pun nih.. tok sah laa nak menggatal pike plak....

gua pun takde bahan nak citer.. kepla sebu ajer.. mungkin letih sgt menpack umah.. bagus kalo ade org cipta satu bilik bubuh semua barang pastuh lipat lipat ajer masuk dlm kocek.. kakkakaaka.. takde nak susah susah ginih.. ini pegi pike menda yg tak bejadah nak buat aper.. nanti kejap gua rase cam gua tegolong ajer masuk geng tuh... kakakakka.. harapnyer tahun depan kalo tak balik pun takde laa kena pindah randah.. sakit kepla gua.. bak kata omputih.. pindah nih sakit aaa.. gua tak tau laa kalo ade org suker pindah.. bagi gua.. cukup cukup laa kot.. kejap lagik naik ketapi.. pastuh masuk perut kapal terbang gua igt nak pengsan ajer.. nasib baik kena tuka .. kalo tidak mmg sedap sungguh tido rasenyer.. ish ish ish.. route london -> dubai -> kl nih gua rase lagik bess bebanding die punyer patah balik.. tapi nak buat camner..... selagi idup...

2 Comments:

Blogger Zan said...

pulanggg lahhhh.... pulaanggkannn

12:51 PM  
Blogger Khairul Chaq said...

dah sampai M'sia.. kasik call semua member2 ... boleh lah kelab para ibu bapa berkumpul.. heheheh

12:59 AM  

Post a Comment

<< Home