06 December, 2006

back to back...

duh.... nampaknyer sudah beberapa hari nih gua takde update.. bukan aper.. gua tunggu jugak komen komen bagi membolehkan gua buat section istimewa utk post ke-200.. jgn memain gua rase ade dekat 2 tahun gua menulis kat sini.... nampaknyer selepas 2 tahun nih semakin kurang org membaca nukilan hati gua nih.. cheewahh... takper takper... disebabkan gua bukan laa giler glamor.. gua tetap tulis jugak menda nih utk mengabiskan sedikit mase teluang yg gua ada dlm idup gua saat ini.. hehee... mmg bagus praktis menulis nih tapi sebenornyer bagus kalo dlm bahsa omputih laa sbb super gua mmg menggalakan gua menulis sebanyak yg mungkin.. walaupun die lebih spesifikasikan utk penulisan saintifik... tapi tak kesah laaa.. yg penting ati gua gumbira....

nampaknyer minggu nih gua sudah mula menghadirkan diri ke cubicle gua.. dan nampaknyer mmg begituh senang ati super gua nampaknyer... selalu betul die bekunjung... nampaknyer selepas setahun baru laa gua alami camner ker suasana org buat phd sebena nih.. dan terus terang gua katakan tah aper benda laa diorg nih buat.. gua rase gua yg keja duduk umah ajer lebih produktif.. pada pemerhatian gua laa.. gua tgk org dtg lambat.. sampai tghari.. pastuh borak borak borak... tak pun dtg awal tapi keja main game satu hari... pelik jugak gua.. tapi dalam kepla gua tepike jugak apsal laa gua tak buat gituh biler pc kat lab power nak mampus... kakakakakakakak.... tapi bukan aper laa.. gua rase kekadang gua mmg lebih produktif duduk umah ajer.. ish ihs ish....

aper pun awal awal nih gua rase ok ajer gua kat saner.. lagipun super gua baru kasik tugasan baru utk tolon satu budak degree nih settlekan projek die.. jadik sementara nak tunggu cuti krismas nih gua duduk ajer laa kasik buat buat cam tolon.. kakakakakaka... gua sendiri belambak keja.. tapi kalo org dah tanyer takkan nak buat bodo.... aper pun suasana nih sebijik cam baru memula keja dulu.. cube pun kosong takde barang... dulu polisi gua waktu keja mmg nak pastikan tak bawak barang byk sgt.. sbb nanti susah nak pindah... entah laa mungkin seperti hero kung-fu the legend continues.. gua pegi satu satu organisasi tuh utk tolon diorg selesaikan masalah.. lepas selesai gua kena pegi kelana plak utk tolon org lain plak.. entah kenaper laaa konsep tuh diorg nih susah nak tangkap.. gua pun tatau laa.. sepatutnyer semua org senang hati ade org cam gua nih.. cuber laa diorg hargai.. kalo diorg hargai.. takde laa gua sesusah ginih.. pigii daa...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mat...bukan senang nak jadik hero...

My name is Caine, i will help you.....

kekekekek

3:48 AM  

Post a Comment

<< Home