26 November, 2006

pantas dan garang

hari tuh mase memula sampai umah baru gua nih.. gua ade skit tensen sbb intenet pecuma pastuh kena melalui rangkaian talian universiti.. dlm erti kata lain pelaburan gua dan org rumah gua bawak 100 lebih keping dvd kosong dari malaysia adalah sia sia ajer.. hinggalah hari nih apabila gua bejumpa ngan sorang budak bola yg kaki download.. gua ade pelik jugak camner die beroperasi di dlm rangkaian universiti.. dan jawapannyer.. puhhh.. mmg bes tak igt giler punyer.. dengan informasi tekini.. nampaknyer kitaorg satu rumah sudah mula operasi dan lebih baik lagik tak payah laa nak torrent torrent.. kitaorg buat pelaburan skit jadik dpt dwload satu movie dlm mase 5 minit.. ish ish ish.. tak pecaya?... gua pun tak caya memula....

gua igt pun nih semua tipu ajer... tapi dlm 15 minit mlm nih gua peruntukkan utk download 3 movie.. terus teperanjat gua.. dgn tak semena mena tgk pirates dead man, tokyo drift dan super ex-girlfren.. gua igt nak teruskan usaha.. tapi kalo dgn rate 5 minit satu movie nih abis penuh hard disk.. dah laa komputer nih bahagia 2 sistem operasi.. jadik tak byk tinggal dah.. tapi yg paling penting tak sesia bawak dvd kosong bebyk.. kakakakkakakaa.. akhirnyer kurang skit tensen gua.. walaupun kalo ikut jiwa raga gua nak teruskan ajer operasi.. tapi terigt plak gua dgn keja.. kang keja tak siap nanya plak... aper pun halnyer disebabkan kelajuan yg tidak terbatas utk dptkan satu satu menda.. jadik tok sah laa bertungkus lumus.. nanti biler perlu ajer baru betindak.. kekekekekkeke......

sebab gua perlukan extra space.. maka terpakse laa gua un-install NFS carbon.. tapi jgn risau.. gua dah settlekan semua yg perlu disettlekan itu hari.. time kasik kepada abg jimi yg kasik game nih dari opis die (time tuh gua tak jumpa lagik hikmat muat turun rahsia nih..) hari gua dpt tuh gua terus settlekan .. install pkl 8 mlm.. dlm pkl 11 pagi besoknyer abis dah.. kakakakakaka.. yer gua main tak berenti satu malam... lepas tuh gua rase besalah plak sbb besungguh sungguh abiskan game tapi keja cam tebengkalai.. maka hajat gua nak abiskan challenge series die teganggu skit.. sampai laa minggu nih biler gua dah settlekan semua.. jadik biler dah tgk game completion 100% utk semua baru laa gua tebuka hati nak buang dari pc.. tgk laaa.. kalo ade duit angkat komputer nanti bole laa angkat.. lagipun sekarang nih operasi muat turun dah aktif.. hehehehehheheeh..... aper pun sampai sekrang gua tak pecaya ngan kemaksimum-an operasi muat turun tadik.. ish ish ish..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home