27 November, 2006

a place in the sun..

hehehhehe.. tgk laa betapa excitednyer muka buah ati gua nih.. dipeluk oleh emaknyer yg tesayang.. tgk skit tarikh kat gambo tuh 25/11.. sudah tentunyer pembaca-pembaca setia (ader lagik ker) blog gua nih igt ujung ujung minggu camnih gua dalam pejalanan ker kedai kedai kilang utk mendapatkan kasut baru... ermmm.. toooootttt... yer tak betul.. gua pun tatau apsal dah abis raya ade lagik open house raya.. hehe.. kali nih anjuran kelab umno southampton.. yer kat sini pun ade kelab umno.. giler babas jauh giler pun ader jugak networkingnyer.. apertah lagik presiden kelab nih ade laaa jiran depan umah kitaorg hari tuh.. jadik biler org dah pelawa nih takkan tanak pegi plak.. lagipun biler gua tgk muka beseri org rumah gua nak menikmati juadah makanan malaysia (walaupun baru 2 minggu lepas balik dari malaysia), susah plak nak kata tak nak....

kalo tatau lagik.. iyer kat sini mmg sejuk dah.. seperti di tunjukkan oleh anak gua yg kena balut abis tebal utk memastikan die tidak ditiup angin kus kus masuk ke sum sum tulang.. bole dikatakan hari hari ujan.. jadik faktor faktor nih semua menyumbang kepada ketidakrajinan gua nak duduk kat opis gua yg teletak lebih kurang 2-3 minit jalan kaki ajer dari rumah.. bole dikatakan selepas balik itu hari baru 2 kali ajer aku duduk lab.. itu pun tak sampai 15 minit rasenyer.. mungkin stail gua nih ade skit beza laa.. gua selesa duduk kat tempat keja gua di umah nih.. nanti ade mase gua amik gamba satu umah kasik tunjuk keadaan umah baru sinih.. gua tatau laa biler diorg nih nak bebising... tapi biler diorg nih dah bising nanti baru gua nak bising jugak laa.....

kalo korang pelik apsal itu hari jamuan raya buat abis raya.. pasal presiden die balik persidangan.. dgr balik cam bess ajer.. mmg bess pun.. kakakkaa... tapi sekarang nih diorg dah pindah duduk kat luar.. jadik tak dpt laa nak bejiran lagik.. aper pun mmg seronot laa memakan.. bole dikatakan tak sia sia ke-excited-an org rumah gua.. dpt laa makan makanan malaysia yg dimasak oleh org malaysia yg bukan diri sendiri.. kekekekkek.... kalo nak kire bole kata nih laa event pertama kumpul kumpul org malaysia yg gua hadiri.. selalunyer turun padang main bola ajer.. jadik selepas setahun.. tak sangka plak nih laa petama kali gua turun... abis memecah tradisi.. hehehhe.. tapi sbb duduk dekat rase mmg takde masalah laaa... dulu malas lagik lagik kalo kena naik bas... aperpun senang gua tgk org rumah gua ceria.. anak gua plak?.. die mmg sentiasa sengih.. kalo dukung depan.. ngan semua org die sengih.... best tul jadik budak kecik nih.. tak pike ape pun.. cisss.. alangkah indahnyer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home