19 December, 2006

my suicide note...

hepii 200th post... iyer ini ade lah post yg ker 200 utk blog gua.. lambat skit bukan sebab ade menda special nak bubuh.. sebaliknyer mmg takde mase minggu lepas utk tulis aper pun.. igtkan dgt buat macam tuh lagik byk org akan nampak iklan pastuh akan anta order.. tapi rupenyer habuk pun tarak.. setakat nih baru ade 2 org ajer yg order.. pastuh memandangkan minggu depan dah krismas.. jadik nak book keta pun tak dpt.. jadik.. gua ign meminta maap kepada sesape yg ade niat nak order tuh sbb utk kali nih.. disebabkan sambutan sgtlah mengecewakan kena tunggu time cuti bank yg lain laa.. agak agaknyer dlm bulan 2-3 tuh kot.. gua pun tak igt sangat.. hehehehhee....

tak sangka laaa promosi besar besaran cam nih pun tak mendapat sambutan.. tapi tak kesah laa.. nampaknyer tahun ini lepak umah saje time jualan betinju... gua tau yg paling kecewa mustinyer org umah gua.. die dah betahun tahun kat sini masih lagik tak dapat merasai jualan betinju.. tapi takper laa.. kalo ade rezeki nanti bole laa pegi jualan betinju lagik.. gua pun tatau apsal dah 2 tahun nih peluang utk pegi jualan betinju nih tak sampei.. tapi yg gua tau laa.. nak sewa keta susah skit.. agak mahal bebanding hari hari biaser.. jadik nak pegi jualan betinju nih kena ade naikkan kos skit laa...

aper pun dlm minggu lepas gua punyer sengal.. jadik jugak memacam hal.. cthnyer korang bole baca kat sini... tapi ade satu malam tuh sedang angin tenang tenang (bukan cam malam nih.. fog giler dgn suhu 0 darjah celcius...) gua ade beborak besama org rumah gua.. bercerita ttg ketidak-bestannyer dan ketidak tentuhalaannyer rase idup gua serupa ginih.. pike pike jalan tepantas utk lari dan mungkin kembali seperti dulu.. kire cam rewind tapi nak simpan jugak laa menda menda yg present.. kire undo menda menda yg tak berapa seronot ajer laa... mcm buat phd kat sini nih.. kakakakkaa.... tapi biler setiap kali nak undo asik tak bole nak jalan mengenangkan perangkap yg sudah kena pasang kat diri sendiri.. sampai laa org rumah gua ckp aper lagik terjun aa dari umah...

tah camner gua bole pike plak secara serius... tapi memandangkan umah gua nih tgkt 3, segala usaha nak nampak cam gua tensen + pressure, byk sgt laa tekanan kononyer.. pastuh tak tahan nak sampai nak bunuh diri cam kartun plak... sbb diorg pasti akan tanyer gua.. kalo nak bunuh diri kenapa terjun dari tgkt 3.. hehehehhehe.. nampak sgt.. tipu ajer.. jadik tak bole laa buat cam citer dead man on campus... kalo jatuh baik punyer mungkin patah plak tulang kat bontot gua.... hehehehehe... tapi bahya jugak sbb selalunyer niat niat melawak ginih selalunyer betuka menjadi tak lawak.. tak pepsal ajer... gua rase mungkin gua postponed special post utk celebrate 200th post gua di issue lain.. kena kumpul material laa geng.... byk usaha kena dicurahkan tuh...


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekekekek....gua pon kecewa ar....maybe tade rezeki kot...macam gua tade rezeki utk main game final fantasy XII....

tahniah utk post yg ke-200 lu....bapak ar...lama siut lu dah mem'blog'ing.....

sesambil tuh gua nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada keluarga En. Effirul....

4:59 PM  

Post a Comment

<< Home