11 December, 2006

murah murah murah.... yer ker?...


kepada sesaper yg bukak blog nih... sblm korang baca informasi gua tulis nih.. siler laa klik dulu poster oren tuh... pas abis baca aper die tulis baru korang baca informasi yg tertulis kat sini.. hehehehhe.... seperti biaser apabila tibanyer hari natal (atau xmas) kat tempat orang nih.. ade satu hari lepas hari natal (atau xmas.. hehhe) akan ada laa hari betumbuk.. (atau boxing day).. yg peliknyer pada hari betumbuk nih org jual barang murah.. kepada sesape yg rajin baca blog gua nih tentu sedar bebaru nih gua komplen gua tade duit.. aper yg tejadi.... hehehehehehe....

sebenanyer takde aper tejadi.. gua masih lagik tak beduit.. tapi disebabkan menda nih rugi tak pegi.. maka kalo kitaorg mendapat order yg mencukupi utk tambangkan duit sewa keta maka nak jugak laa pegi... jadik buat laa poster nih.. kire semua org kongsi duit utk gua belikan barang laa... bukan nyer nak amik untung pun.. gua sajer ajer nak mengalami jualan hari betinju nih.. tahun lepas walaupun gua ade sini.. tak sempat aa rase sebab tahun lepas same masalah ngan tahun nih jugak.. tade duit nak sewa keta sbb kena sewa 3 hari.. 24 - 27hb... jadik sengal laa.. tapi mane laa tau kali nih cukup order jadik dpt laa usahakan....

aper special hari nih.. hari betinju nih laa barang akan menjadi sebapak mura mura semurah murahnyer bebanding jualan jualan lain.. jadik kalo beminat.. sile check poster yg gua penat penat buat kat atas (sebenanyer tak penat pun.. hehehee).. yg pastinyer lebih mudah utk komunikasi direct kepada sesape yg beminat.. hehehehehhe....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yeah...ini macam ar baru betul...macam tahun2 lepas......ade sale2 'bertinju' ni kann best...sure gua dah angkut lebih dari yg gua angkut....heheheheh....cantek ar keluarga effirul....

hidup keluarga effirul....

5:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

jika saya berminat, apakah tindakan selanjutnyer yg perlu diambil???

4:34 AM  
Blogger kenit said...

baca poster mat.. bole emel atau YM

5:24 PM  

Post a Comment

<< Home