22 August, 2006

takde aper nak dikatoo..

pulamak.. nampaknyer gua takde menda nak citer dah.... giler babas.. ini nampaknyer dah sampai level kesebuan maksimum nih.. sebenanyer bole tahan rase teperangkap jugak laa sejak akhir akhir nih.. takde menda yg baru tejadi... gua penah citer itu hari yg idup semacam berenti kejap sekarang nih.. lagik lagik sebab gua tgh dalam mode menunggu nak balik.. bole tahan laa rase malasnyer.. kalo takde aaqilah kat umah bole tahan laa sebenanyer takde ape pekembangan pun rase teperap kat umah nih... paling kurang nampak laa die makin kembang ker.. atau die buat benda benda baru ker.. cam yg tebaru sekali 2 - 3 hari nih biler die tak nak tido.. mungkin demam kot.. buat petama kali die demam rasenyer sebab enjeksi.. adehhh.. habis jugak laa satu umah porak peranda satu hari die bejaga ajer.. hinggakan hari nih die masih lagik begituh.. bagi jugak laa ubat sesikit seperti rokeman doktor.. tapi nampaknyer baru cam nak baik ajer...

itu ajer laa yg baru setakat nih kot.. satu lagik menda baru? gua nampak keta kelisa kaler silver edisi baru yg sebijik cam gua punyer kat bus stop tadik.. siap tulis kelisa lagik dibawak oleh omputih.. kakakakkaa.. tetiber rase cam kat malaysia plak sambil tunggu bas.. sekarang bas ade skit susah aaa.. bukan aper ade satu jalan besa kat area umah gua nih die kasik tutup sebab itu jalan adalah satu tunnel.. atas die trek ketapi.. jadik diorg kasik kuat itu trek ketapi maka dah dekat 2 bulan tutup.. jadik ade satu bas tuh dah tak lalu umah gua.. maka nak pegi city ker atau nak pegi kedai halal dah rase malas skit sbb jauh.. die punyer kekurangan.. tak dpt laa nak tambah bekalan sos.. kakakakakaka.. nasib baik ayam halal jual supermarket.. kalo tidak sakit kepla jugak.. nak jalan kaki.. tp gua rase keidupan cam budak budak belaja nih cam jimat jugak laa.. tapi rase susah tuh tak dpt nak dinafikan.. balik beli barang ajer musti cam giler nak angkat plastik bag tuh....

selain dari nampak kelisa takde aper lagik.. itu on the way meeting mingguan gua.. seperti biaser pekembangan gua ade skit slow sekarang.. apsal?.. sbb gua bapak malas.. tambahan gua tgk besedia nak pegi konferensi abiskan poster.. punyer laa teliti super gua nih.. kena buat balik semula.. aper pun tak bole pakai... jadik ini hari selasa yg tensen jadiknyer.. biaser setiap selasa ade 2 jenis.. satu selasa baik punyer biler semua pekembangan sehat.. satu lagik selasa tak berapa bagus dan selalunyer moody.... ini biaser laa selalunyer biler dah penat penat bekeja tapi rupenye mutu kejanyer hampeh ajer atau segala usaha yg dicurahkan seperti menyiram air ke daun keladi... hari nih malangnyer ade laa hari selasa yg sebegituh.. walaupun dah biaser... tapi masih terasa jugak laa.... kire lebih kurang gua pun pegi town carik barang dapur.. nasib baik laa benda benda lain mahal.. kalo nak kire berapa kali kekucewaan... tgk ajer laa berapa byk kasut gua ade... kakakakaakakakakaka......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home