28 August, 2006

mmg betul plak ....

nampaknyer entry takde aper nak dikato gua (kat bawah) nih menyebabkan mmg takde apoo nak dikato jugak laa dlm seminggu nih.. bukan takde menda jadik.. sebenanyer ade jugak la benda yg jadik.. tak besa laa tapi at least tade laa boring memanjang.. mmg diakui gua ade skit busy sekarang sbb mau siapkan satu poster mau bawak pegi konferensi kasik gantung pastuh boleh jadikan modal nak borak borak laa.. lagik lagik biler otai yg dah lama dalam bidang tuh pun ade datang.. jadik rugi laa kalo tak kasik tarik minat dan tumpuan die.. kalo die beminat nanti bole cite panjang.. maklum laa gua baru setahun jagung jadik sungguh elok laa kalo dapat membina set kenalan ngan org org power.. supaya nanti senang nak masuk kategori power di kemudian hari...

aper pun dlm kesibukan gua 2-3 minggu nih (nak buat satu poster ajer.. letih btul laa super gua nih).. minggu lepas ade sambutan hari kemerdekaan di tun abdul razak research center kat london.. sebenanyer outskirt london laa dah kampung skit tapi masih dlm area london orbital laa.. kat situh diorg buat seperti pesta kebudayaan campur pelbagai juadah makanan malaysia.. org org malaysia kat UK nih bukak laa kedai makan pastuh jual bukan dalam ringgit malaysia tapi mcm harga makanan ringgit malaysia.. cthnyer.. kalo nasi lemak RM 4.50 kat malaysia sini die jual 4.50 pound yg sebenanyer dekat RM30.00.. aper bapak laa giler.. tapi boleh tahan ramai org datang.. gua rase sengal kot org org malaysia kat overseas nih.. jadik aper aper yg dpt rase cam balik kg semua turun... bayangkan laa.. pak cik yg gua jumpa mase buat passport anak gua pun bole ader saner.. bayangkan laa.. (mungkin susah nak bayangkan sbb korang tak penah tgk muka die.. wakkakwkakwa...

tapi itu bukan tujuan gua pegi sane.. kalo setakat nak makan nasi lemak 30 inggit takde keja plak gua.. sebenanyer gua pegi sebab di samping semua menda tuh ade pelawan bola sepak 7 sebelah... gua pegi ngan bebudak bola naik mpv pinjam yg gua bawak plak ... jadik tak dpt laa org rumah dan baby ikut.. lagipun kitaorg dah save itu budget mau sewa keta minggu depan.. jadik tanak laa lari budget plak nanti.. minggu depan satu minggu pinjam keta.. lagik susah plak nanti.. hehehheehe... jadik pegi laa gua besama rakan sepasukan gua.... walaupun jadik lemau tunggu budak budak team lain sampai.. dari pkl 930 sampai.. pkl 2 baru nak kick off.. adehhh.. mmg abis lemau semuanyer.. malangnyer.. walaupun begelar juara asia.. acara 7 sebelah nih tak pandai lagik laa.. lagik lagik golnyer kecik ajer.. 2 seri , 1 kalah time group.. tak cukup utk membawak ke peringkat kalah mati.... penat ajer dpt.. aduiiii.. semua game gua main.. 2 game jadik defender campur midfielder... satu lagik game sbb gua dah malas nak lari rase nak patah kaki sbb gua main atas bawah atas bawah gua jadik keeper ajer.. wakakakwkkkakwwaaaw

aper pasal lari atas bawah atas bawah.. sbb pasukan gua main 3 - 2 - 1 time betahan.. dan 2 - 3 - 1 time serang.. dua game memula tuh gua laa salah sorang dlm 3 org tuh mase betahan.. dan gua jugak laa salah sorang dari 3 org tuh mase menyerang.. rupenyer rase jugak ketuaan gua nih.. dlm aper hal pun gua rase seronot plak jadik penjaga gol last game tuh.. aper tah lagik gua dpt menyelamatkan satu percubaan.. wakakakakwkakka... bodo jugak gua nih.. takde keja.. aper gua beli itu hari.. gua beli 2 ayam percik (satu utk org rumah gua) campur satu nasi dagang.. campur satu mee jawa percuma org bagik.. kekekekekek.. jumlah keseluruhan.. 9 pound ataupun 63 ringgus.. ish ish ish.. rase mahal kan.. gua ckp dah... aper pun gua rase karnival sebegini hanyer laa indah utk budak budak bujang kerana bole laa usha usha awek di luar kawasan kampung sendiri.. takde laa terhad sgt pilihan.. dan bagi gua yg dah kawen nih.. tak seronot mane pun.. wakakkwkakkkaa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home