20 August, 2006

basah ooo basah....

aduss... apabila ku tgk ramalan cuaca utk minggu nih.. alangkah tensennyer rase di hati gua.. bukan aper.. nampaknyer sampai jumaat keadaan ujan renyai renyai.. sejuk jugak laa bole tahan sekarang.. gua pun tatau apsal.. org rumah gua ckp fall tak start lagik sampai laa masuk bulan 9 nanti.. tapi sekarang nih ujan ajer laa plak.. tak seronot jugak laaa.. especially kalo kena keluar utk dapatkan brang ker aper ker... benda penting aa.. yg tak buat tak bole.. ujan nih plak selalunyer pepagi.. jadik gua nih yg jenis pagi baru nak tido.. makin sedap laa tido.. tak pepasal dah abis setengah hari... walaupun tak berapa bes utk keja keja gua.. tetapi dgn rutin harian gua yg baru nih.. hari makin cepat belalu.. jadik biler hari makin cepat belalu.. makin cepat laa rase nak balik tuh.. hehehehehehehe.....

tak pecaya ker dah dekat? mmg dah dekat dlm 20 hari ajer lagik.. kalo tolak 5 hari yg gua akan abiskan pegi york utk konferensi besama keluarga.. tinggal 15 hari.. punyer laa cepat tak igt.. tgk keliling risau jugak sbb byk lagik barang barang yg tak bekemas.. tapi kebanyakkan barang yg tak bekemas tuh bukan bole kemas sbb nak guna lagik.. jadik mcm hari sabtu itu hari biler nak main bola.. pening kepla gua nak carik stokin yg gua selalu main bola (jadik kotor aa skit.. tak yah stokin baru) dah masuk kotak.. sampai tak jumpa kotak maner.. gua igtkan bebudak nih mmg tutup season dah.. rupenyer minggu ini ade game kemerdekaan.. gua ade malas skit nak pegi sbb transpot tak menentu skit .... mungkin kena konvoi besama menaiki ketapi... adehh.. tapi sebagai penutup season tak kesah laa kot.. lagipun susahkan bebudak plak sbb gua dah konpem nak main itu hari....

ader beberapa keja tetungguk yg gua janji nak buat tapi tak buat buat lagik nih.. gua kena bikin satu poster utk kasik tunjuk time konferensi.. patutnyer minggu lepas dah settle.. tapi hinggakan ke hari nih tak settle lagik.. igt minggu nih bole settle.. tapi semalam gua pegi keluar beli barang dapur.. pastuh hari nih gua abiskan mase tgk tiger woods menang lagik.. kekekekekekeke... kalo dpt settlekan malamnih bagus.. bole bincang bincang pastuh settlekan awal minggu depan.. sblm pegi.. malas jugak gua nak lambat lambat sbb ade benda lebih penting gua nak pike nih.. sudah tentu mau balik.. aper lagik.. kekekekekekek.... beberapa hari nih gua tak mengikuti plak pekembangan pasal bagasi.. gua rase gua kena amik pot balik nih.. kalo tidak susah woo nanti nak kena punggah memunggah....

makin dekat nih rase jugak makin seronot tapi risau.. yer laa tatau laa nanti camner.. gua pun bukan bedua lagik.. sekarang dah betiga.. jadik semua menda sekarang ganda 3 plak.. mcm kalo nak budget time keluar.. daripada siap 1 jam awal utk org rumah.. sekarang 2 jam plak sbb nak include aaqilah laa plak.. aper aper pun kena settlekan dulu hal hal konferansi nih dulu minggu tuh.. dlm 2 minggu lagik pun gua rase gua dah kena offline kot.. tak dapek laa intenet sbb semua kemudahan nak kena potong nih.. kalo tidak susah laa plak idup nak potong dari malaysia nanti.. kembali macam seminggu petama gua sampai sini laa plak.. takde intenet.. takde tepon.... mmg pusing memusing laa.. hehehehehe...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oooo...tade internet ke...takpe mat...member gua ader EDGE...lu bole pinjam dia punyer jer...kekekekekekek....

ingat mat...KFC jgn lupe plak...wakakakakakakkaka

6:06 PM  
Blogger Zan said...

KFC KFC KFC .... yg meltz meltz aperkebendernyentah tuuu... sedap ooo.

9:19 PM  
Blogger princessGarnet said...

jin lu rindu kenit ye huhuhuhu

7:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sebenarnyer gua rindu kat lu Misha....kekekekke....rindu kat kenit bakper...kasut gua dah dapat pon.....kekekekekekek

6:33 PM  

Post a Comment

<< Home