17 August, 2006

salah paham...?

hari nih ujan.... nanti kejap salah salah.. sepanjang minggu nih ujan turun ajer.. tapi kat sini ujan turun tak turun lebat cam kat malaysia.. tapi ujan renyai renyai... ujan renyai dah bole kire cam ujan jugak laa.. sebenanyer kitaorg ade plan utk keluar jalan skit sebab sebu skit aa duduk dlm umah nih.. nak keluar amik angin skit sbb kepla jem.. tapi yg lebih tuh sbb org rumah gua nih nampak tak berapa tenteram ajer.. bukan aper dah dekat 60 hari perintah bekurung.. jadik gua rase skit sebanyak musti tensen jugak.. ade jugak keluar sekali sekala.. tapi bayangkan laaa.. org rumah gua sebelum nih hari hari keja.. jadik hari hari keluar.. skarang duduk umah dgr nangis aaqilah gua rase senak jugak kepla die kot....

jadi sebaik saja ujan reda.. gua igt bole laa keluar skit amik angin.. lagipun nanti cabin fever plak org rumah gua nih.. bahya nanti keluar umah kepla pening.. tak caya tgk citer copycat.. tapi takde laa sampai die tak keluar langsung.. cumer agak jarang laa nak banding time die keja dulu tuh.. gua pun paling kuat keluar umah 2 hari ajer.. time jumpa super pastuh time semayang jumaat... selain tuh gua pun tak berapa gemor nak keluar.. sekarng nih plak off season bebudak tak main bola sbb takde budak nak main bola.. jadik gua bole tahan main bola ngan aaqilah ajer laa sekarang.. tak cayer?....



kalo anak org setahun baru nak jalan.. anak gua sebulan lebih dah main bola beb.. kekekekekek.. nasib baik laa anak gua nih pompuan.. kalo tidak dgn menghirup udara negara bola sepak tatau laa betapa hebat jadiknyer die.. dah laa ayah die juara fantasy league.. wkakakakkakakaka.... aper pun jgn salah paham.. sajer ajer gua ajak die main bola sebab die tanak tido tadik hari.. perut sakit agaknyer walaupun minum susu ajer.. agaknyer susu tak berapa bes kot... dpt jugak laa jalan jalan skit hari nih.. at least tade laa rase cam tekurung ajer.. rumah penuh kotak kotak .. mungkin dah tak berapa selesa.. tapi cam gua tulis selalunyer.. mmg dah tak rase cam nak duduk umah dah sekarang.. rase cam bekhemah ajer laa plak... nasib baik laa ade lebih kurang 20++ hari lagik.. kalo tidak dah abis ku kemas.. mmg cam duduk dlm kemah laa lepas tuh....

sebenanyer dah bole tahan bosan pun nak jejalan kat tgh bandar sini.. sekarang dlm ati rase nak jalan jalan balik malaysia ajer.. gua dah laa makin malas ajer nih... hari hari cam nak tanak ajer buat keja... tapi still bejaga malam.. mood ilang kejap ade kejap tade nak buat camner... tapi aper pun dpt jalan jalan keluar bandar pun dah kire ok laa.. janji tak kabin fever org rumah gua dan aaqilah.. bagus jugak biasekan aaqilah ngan cuaca yg dah nak mula sejuk nih.. dah mula bawah 20 celcius.. time balik dari malaysia nanti lagik tekejut die sebab jadik satu digit ajer... balik balik walaupun bejekat sejuk jugak satu badan.. aiiiyoo tatau laa winter nanti....

jgn laa pelik tgk anak gua botak.. bukan die keluar tade rambut.. sebenanyer banyak giler rambut.. tapi die jadik botak sbb gua pegi cukur itu hari sebelum mak mertua gua balik malaysia.. cukur sbb nak timbang buat sedekah.. tensen plak gua tgk lepas cukur.. tak tumbuh byk plak rambutnyer sbb asik tido ajer tutup bantal.. kakakakakaka.. apertah lagik mentgkkan rambut gua yg panjang nih.. tapi taper laa esok balik pun agaknyer gua nak botak jugak.. rimas bole tahan rambut panjang nih rupenyer.. nasib baik sini sejuk skit.. kalo tidak abis dah gua... baik gua berenti sebelum gua mengarut aa.... gua pun dah tatau aper gua tulis.. wkakakakakakwakwakw....

3 Comments:

Blogger princessGarnet said...

aaqilah kata "yeay nak bejalan balik mesia pasni" kat mesia klua jejalan naik keta,sana sini naik keta,kat sini naik kenderaan awam je yg mampunya huhuhuhu kat mesia tade duit bole gak jalan merata kat sini duk dalam umah je la jawabnye...

5:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

kekekekekke....tak sangka aku korang dah sampai tahap/level bawak anak jalan2...kekekekek....bole ar ajak azan,chaq,haris(caoming soon..)....

lepas tuh jenjalan kat midvallet,1Utama,klcc......

6:16 PM  
Blogger Zan said...

gua penang layan bawak anak jalan2 dokong baik punya kat 1 utama tu. Balik sakit pinggang arr. moralnya beli ler stroller kalau nak jalan. bukan tunjuk kuat mendokong satu one utama.

12:22 AM  

Post a Comment

<< Home