15 August, 2006

itu dan ini.. situ dan sini...

seperti biaser hari selasa gua pegi pejumpaan mingguan besama super dan rakan sejawat yg lain.. rakan sejawat gua yg ade 2 org.. sorang dari barcelona spain.. dan sorang dari gongzau (salah gua eja nih tapi gua malas nak google) china.. satu buat ekperimen makmal... satu lagik buat simulasi komputer ajer.. kire dua dua org nih senior gua sbb dua dua mula setahun lagik awal.. dan ketika ini sedang betungkus lumus endak mengabiskan mini-thesis diorg.. benda nih kena dibuat apabila seseorg tuh dah masuk 15 bulan hingga laa 24 bulan dalam mase tempoh diorg buat phd nih.. gua ade lagik 5 bulan laa sebelum drama sebegini bermula.. apsal drama?.. kerana di peringkat ini laa biasenyer kemungkinan nak kena boot out balik kg... dan dpt anugerah saguhati ajer...

jadik bole kepentingan benda alah nih bole tahan penting nyer.. seperti biaser dlm 2 org senior tuh yg datang dari tanah besar sudah tentunyer lebih rajin.. tapi ketika ini dua dua bole tahan tenat jugak laa sbb dua dua org sudah di pengujung tempoh yg diberikan... bole dikatakan cemas keadaan diorg nih.. even super gua pun bole tahan risau laa.. mengenangkan menda tuh yg akan tejadi.. gua pun mula laa menanamkan semangat di dalam jiwa supaya benda sebegituh takkan tejadi.. biaser laa gua pun igt mau berigt sebelum kena... kang deh kena bole bunuh diri plak nanti.. rase seram tuh tatau laa nak buat camner.. mujur juga laa sudah ade pesetujuan dari super gua setelah mentgkkan benda benda yg wajib gua settlekan menjelang bulan 1 tahun depan.. kalo semua nyer lancar bole laa gua buat taktik keleng skit.. iaitu submit awal awal supaya dpt adjust dan adjust dan adjust supaya biler sampai time vivanyer nanti gua sengih ajer.. nampaknyer gua kena mula balik strategi buat keja awal cam nak giler supaya dpt goyang kaki di ujung hari.. hehehehehe

besok plak ade org nak tgk keadaan umah utk memastikan semua ok sebelum tempat nih ditutup.. pike pike balik gua rase jugak betapa susahnyer kena pindah nih.. kalo tak kena pindah takde laa nak susah susah mengemas cam sekarang nih... relek relek ajer gamaknyer.... tapi apabila mengenangkan tempat baru gua nanti kat tengah tengah university lagik senang idup gua tak dpt jugak nak tahan.. kalo laa dpt pindah lagik awal kat tempat baru lagik bagus gua rase.. sbb at least proper skit gua nak simpan barang barang nih.. ini kena laa parking sane parking sini.. maknenyer sebalik saje balik sini balik.. aduiii... jadik keja plak nak kemas balik.. heharapnyer sekali nih ajer kaa kena.. tahun depan tak kena pindah dah kire tesgt laa bagusnyer..... kalo semua bejalan lancar.. entah entah tahun depan gua sebok packing nak becuti lagik plak.. kakakkakaakakakaakkaak...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bai...nak citer pasal pindah umah nih....gua rasa gua ader byk pengalaman...kakakakakak
jap gua kire baper byk umah sewa gua dah duduk...
memula seksyen 19 -> seksyen 24 -> seksyen 8 -> Jalan Sg. Udang -> seksyen 7 -> Padang Jawa -> Bandar Puteri Puchong -> Puncak Desa Kelana -> Gombak. Bapak ar...byk sial gua pindah-randah.....kakakakakka

tapi gua nasib baik ar...pindah ader kengkawan....bole gak ar tolong2 skit...tapi paling penat masa 1st time masuk Puchong....bapak ar....tinggi sial...

6:30 PM  
Blogger Zan said...

bai gua pon nak citer pasal pindah la jugak.

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

ceh belacan cite pasal pindah rumah apernye siap masukkan sekali citer duduk asmara... kalau gua punye
pekeliling->gombak->pekeliling balik ->kg.baru ->cheras -> pekeliling balik lagi -> bdr tun razak -> dungun -> seks 7 -> bdr tun razak -> klang -> seks 19 -> padang jawa -> bdr tun razak -> puchong -> U2
hua hua hua

7:53 PM  

Post a Comment

<< Home