13 August, 2006

kira turun.. kira turun...

gua baru abis mengemas utk minggu nih.. penat woii.. penat.. baru 10 bulan tak sangka sudah begituh banyak barang gua kat sini.. aper paling byk lagik?... sudah tentunyer kasut.. wakakakakaka.. tapi ade satu menda yg bagus aa pasal krisis nak bom itu hari.. at least sebab sekarang susah nak bawak beg sukati bapak.. jadik kena behati hati laa supaya tak lebih berat.. pastuh org rumah gua ade budget mau bawak balik itu keta tolak baby.. maka kena laa bejimat skit sbb takut telebih berat... jadik krisis utk bawak balik berapa pasang kasut tuh dah selesai jugak aa.. at least gua dah ade kuotanyer.. cumer takde pilihan lagik yg mane satu nak bubuh utk penuhkan kuota ajer.. kekekekekke.....

bekadar terus ngan bilangan kasut yg gua ader campur yg gua belikan utk rakan rakan sekelian.. maka benda paling byk sekali gua buang ini malam sudah tentunyer kotak kasut.. giler babi byk nak mampus kotak kasut.. gua rase ade dekat 50 kot.. tah dtg dari maner byk sampai camtuh pun gua tatau.. mungkin secara rambang nyer sbb gua ade lebih kurang 15.. org rumah gua ade lebih kurang 10.. pastuh order kengkawan lebih kurang 25 kot.. jadik can malican oii oii.. ade laa lebih kurang 50.. jenuh jugak gua hendak membukak kotak kotak tuh.. tips kepada sesape yg nak beli kasut tapi tatau original ker tidak.. kalo korang beli kasut nike (jgn laa beli oii.. menyumbang kepada peperangan.. kakakka) tapi kalo korang beli jugak.. nak tau original ker tidak.... kotak nike bole bukak jadik leper tanpa ade mane mane komponen pun yg tertanggal.... igt tuh....
dan pengunaan gam utk menampal hampir tiada kerana semua boleh cucuk sane sini....

ok ok.. bebalik kepada sessi kemas mengemas gua.. tetiap minggu gua buat nih .. sbb nyer gua tanak tekedek kedek kedian hari.. tapi minggu nih gua rase byk sungguh sudah dpt dikemas.. bole dikatakan minggu depan tak payah kemas lagik dah.. plan nak kemas utk minggu terakhir itu ajer.. apsal minggu terakhir gua 2 minggu lagik.. sbb minggu yg sebenanyer punyer last tuh gua tade pun.. nak gerak ker york utk menghadiri konferentasi.. jadik tak bole buat aper minggu tuh.. seminggu tade kat umah.. balik balik ajer tinggal 3 hari ajer ... kalo bole lepas tuh dok senyum goyang kaki ajer menunggu waktu.. menunggu waktu..

sebelum semuanyer bemula.. gua dah amik lebih kurang 8 kotak.. dan sekrang ini sudah penuh 3 kotak... harap harapnyer dgn 5 kotak lagik tuh muat laa nak sumbat semua menda.. hehehhe.. adehh.. gua bukan laa semangat sgt nak buat benda nih.. tapi gua rase keghairahan gua utk pulang mengatasi segala kemalasan.. cumer harap harap nyer semua kes drama drama pasal kononyer ade komplot bom laa aper laa nih.. dpt reda sebelum gua balik supaya tidak menyusahkan urusan bagasi gua nanti.. aper aaa...

2 Comments:

Blogger Zan said...

pulang.. mari la pulang mari la pulang bersama sama, oo ooo balik kampung, o oo o balik kampong. kasik nyanyi sikit baru feel. muekekekekekek.

9:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

kekekekeke....betul siut...jgn lupe nyanyi ....baru terasa balik kg....macam cerite cerekarama ar plak......kekekekekek

1:28 AM  

Post a Comment

<< Home