10 August, 2006

geebaaboooommmm...

gua rase kepada sesapa yg tak seda lagik.. (gua pun tatau apsal gua bole seda tapi gau cite kedian).. kalo korang rajin pegi google news atau saluran berita yg sewaktu dgnnyer kat intenet pastuh bubuh keyword "airport" sudah pasti korang akan menyedari aper yg gua cuber perkatakan ini.. giloo betuii laa kepanikannyer.. menggelabah beruk rupenyer diorg nih.. tapi itu pekara kedua.. seperti gua selalu cite sejak akhir akhir nih .. sekarang tumpuan utama gua sehari hari ade laa utk balik becuti pada bulan 9 ini.. itu sajer.. wakakakak... jadik berite berite yg ade sangkut paut ngan proses gua nak balik nih bole tahan penting jugak aa utk gua... jadik hari nih tak pepasal mase gua menyemak yahoo utk mengetahui isu isu duniawi.. terpampang laa tajuk utama pasal plot keganasan dan kekecohan di lapangan terbang...

gua pun terus membuka saluran berita dan membaca kisah kisah yg berkaitan.. puhh.. punyer laa tepukul gua biler diorg punyer laa takut sampaikan bagasi yg selalu bawak naik kapal terbang tak bole bawak naik utk ketika ini.. nasib baik gua bukan nak balik minggu nih atau minggu depan.. kalo tidak garu kepla.. gua yg nak balik dlm 30 hari lagik nih pun tetap garu kepla.. kalo bebetul nak balik dah tak tau laa camner garunyer.. garu jgn tak garu.. wakakakakaka.. kenapa kah ini mejadi isu utama.. senang ajer sebenanyer.. gua selalu bubuh brang berat berat kat dalam bagasi yg bawak naik atas nih.. sbgai cthnyer.. buku.. berat woo buku.. jadik kalo semua kena bubuh perut kapal terbang bahya sial.. sbb bagasi bawak naik atas nih jarang kena timbang.. tapi semua yg bubuh bawah kena timbang.. jadik abis aa gua.. maklum laa miskin nak bayo berat yg lebih nih....

itu laa masalah utama.. pastu biler gua tgk gambo gambo airpot yg tebabit (semua sebenanyer di dunia nih).. punyer laa penuh ngan manusia.. mengamuk anak gua nih nanti.. semua flight cancel plak tuh.. giler giler.. mcm gua ckp.. kalo gua kena mmg pening kepla.. jadik tak pepasalnyer hari nih gua mengabiskan lebih kurang 2 jam menonton berite utk cuber memahami situasi yg sebenanyer.. lepas abis tuh semua gua pun dapat satu conclusion.. gua rase laa kan sebenanyer takde pun plot nak letupkan kapal terbang cam diorg menggelabah citer.. sebaliknyer gua rase nih semua konspirasi yg diadakan utk tarik pehatian semua org kat dunia nih daripada perang kat lebonan.... cam betul kan.. serius gua tak tipus... lagipun dgn buat benda sebegini, lagik senang laa diorg nak serapkan sentimen org islam nih jahat utk rationalkan aper yg jadik kat sane secara tak langsung.. so plan diorg lebih kurang tarik pehatian daripada masalah utk pukul balik kedian harinyer....

yer itu laa lebih kurang konspirasi yg gua rasa.. diorg nih sajer ajer buat kecoh pastuh bole bantai tahan masyarakat islam kat uk nih secara rambang... nih semua dah plan.. kekekkekeekekeke... semua yg tekandas kat airpot tuh pun mangsa jugak.. nih main belasah ajer nih utk mencapai objektif yg gua citer tadik.. cam logik kan.. hehehehe.. utk laa andaian daripada gua.. lagipun menda nih mmg jadik di mane mane dunia pun.. cam kat malaysia.. sbb ade skit masalah ngan pemerintahan kerajaan.. pasal jambatan aa cthnyer.. camner cara nak ilangkan fokus rakyat daripada menda tuh?.. kite suruh siti kawen ngan datuk.. kakakakakaka.. terus semua org lagik suker cite pasal siti automatik.. same laa lebih kurang konsep die.. cumer kat malaysia tuh die buat drama kecil kecilan tapi utk kes antarabangsa nih kena aa buat yg extravaganza....

gua harap menda nih semua dpt reda by time gua nak balik nanti laa.. sebab kalo semua bag kena bubuh bawah perut kapal terbang.. susah idup gua.. lagik susah jugak utk notebook gua nih yg akan dibaling baling.. aper lagik susah?.. barang barang utk baby pun susah sbb pampers ajer bole bawak naik.. aduiii... nasib baik laa anak gua tak minum susu ikut botol lagik.. kalo tidak nak naik kena test dulu susu tuh.. aper pun nampaknyer tak dpt laa gua sumbat bebyk barang.. secara automatik dilema utk pilih 5 kasut daripada 18 yg gua ade sekarang nih terus jadik lebih dramatik.. sbb sekarang bole bawak 2 ajer kot.. kakakakak... aper pun gua ckp kat org rumah gua mungkin time kitaorg nanti dah reda dah menda menda nih.. mulanyer die setuju jugak.. pastuh die pike kejap pastuh ckp gua.. "bukan flight kite tuh 9/11 ker?"... adehhhh.... tak pepasal daripada gua risau camner nak bawak barang.. terus jadik risau nak naik kapal terbang.. geeebaaabooooommmm.....

1 Comments:

Blogger Zan said...

betul tu mat ... tapi ada sesetengah orang masih berkata bahawa sumer kejadian ni takder kene mengena dengan minyak dan yahudi.... kenapa diorang tak percaya.. sebab diorang terpegun dengan betapa solidnya law kat US dan UK nih. - source:pakcikgua.kekeke

11:11 AM  

Post a Comment

<< Home