09 August, 2006

sejak akhir akhir ini...

mmg dah takde benda sgt nak ditulis sebenanyer.. sbb dah tade benda sgt yg jadik.. sejak akhir akhir ini.. gua sendiri pun tatau apsal.. tapi takde laa rase masa jalan perlahan.. bukan mase jalan perlahan tapi sebenanyer gua rase mase terbazir begituh saja.... biler gua tgk balik dan kenang kenang aper yg gua dah buat sepanjang 9 bulan yg lepas nih.. terasa tak seberapa.. gua sendiri tatau apsal.. mungkin mase awal awal tuh masih lagik gayat berada kat tempat org.. jadik nak sesuaikan diri laa kononnyer.. tapi hakikatnyer selepas bebulan bulan rase same ajer.. gua pun tatau apsal hari hari tak rase excited... dah laa skit punyer payah nak buat benda nih.. tapi itu laa org ckp.. amenda plak org cakap.. gua pun tatau.. wakakakaka....

terasa tak berapa seronot plak gua mengadap keja keja gua.. sbb utamanyer mungkin setelah bebulan bulan nih gua rase masih asing lagik kot.. maklum laa nak lompat masuk bidang baru nih bukan senang senang.. lagik lagik kalo satu patah haram pun tak penah dibuat.... semuanyer bedasarkan aper yg gua baca.. betul laa sebenanyer kalo takde latihan praktikal mmg satu kepayahan.... nak pandai biochemistry tapi satu aper pun kat lab tak penah buat camner laa nak tau.. semua baca baca baca baca baca baca.. sampai dah lebam.. itu laa lain kali jgn menggatal nak bersimpang siur hentam pelbagai bidang kot.. kekekekekekkeke.....

yg lahiriahnyer... nak kena pandai semua menda nih yg menjadi kelecehan skit kot.. lagik lagik di pengujung penggal petama gua kat sini.. rase punyer laa malehnyer sampai masuk satu badan.. tadik siang gua kasik kompilasi itu senarai aper nak buat.. adoiii bederet deret lagik.. ade jugak dua tiga peluru yg gua sendiri tatau laa dpt keja ker tak.. gua igtkan dari dulu bole buat bodo benda benda yg asing dari dunia gua yg biaser.. tapi dgn begituh pantas super gua ckp.. jgn laa masuk dalam golongan org org yg die rase poyoo ooo oo.. main hentam ajer buat tapi tak tau bejadah.. die sentiasa igtkan supaya gua mmg tau camner nak adjust sebena.. nanti takde laa tekial kial dan kena bodo.... konpiden ajer.. mungkin die lagik senang.. seorg biochemist yg masuk computer science dan pandai biologi.. manakala gua?.. begerak dari direction yg bebeza.. mungkin ade skit susah.. jadik betul ker semua org bole buat computer science?.. sudah tentunyer bole.. wkakakakakakakakakkaa...

tapi itu laa dah gatalkan.. kekekekkee.. aper aper pun gua sekarang nih dalam mode main hentam ajer laa.. ikut ajer laa aper yg ader.. lagipun takde laa berapa lama lagik tinggal nih nak abis penggal.. jgn salah paham penggal nih gua ajer kire.. org lain mmg dah cuti penggal lama dah.. dah 2 bulan diorg cuti.. bes betul.. tgk budak budak undergrad yg balik dekat 4 bulan nih rase mmg seronot.. gua nih dok pike laa nak balik dlm sebulan lagik... tapi tak selama mane pun cuti tuh sebenanyer.. ish ish sedih sedih.. yg utama dlm keadaan gua yg sudah ber-anak nih.. dah mula bekeluarga lagik laaa rase malasnyer nak buat keja keja nih.. igt nak amik jalan sesempoi bole.. pegi keja balik keja main ngan anak bini.. pegi keja balik keja... pastuh dpt duit cukup nak belanja pun kire udah udah laa.. tapi mungkin diri gua yg bercite cite nih asik pike cam keleng (jgn salah paham) ajer.. tapi sebenanyer nak usaha tuh malas.. mcm nak panjat gunung everest.. kalo bole naik pakai helikopter jer kan senang.. kekekeke.. pakai airwolf gua rase bole kot...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home