06 August, 2006

dasat.. dasat 2 kali..

gua mmg tak berapa nak buat keja sejak 2-3 menjak nih laa.. jadik tak pepasal ari itu ade org kasik gua link utk dapatkan tv percume di intenet... gua tatau laa ade org tau ker tidak.. gua rase mungkin org dah tau kot.. produk dari negara cina.. viidoo.com takde laa bagus sgt tapi utk gua yg tak berapa byk channel nih kire bole tahan laa.. pastuh yg bagus.. mcm tau tau ajer minggu nih ade plak x-games.. lebih kurang olimpik utk sukan sukan xtreme laa kononnyer.. gua bole tahan menunggu jugak event nih tetiap tahun... selalu kalo malaysia die keluar pkl 600 petang gituh.. tapi delay laa.. sekarang gua tatau laa die keluar pkl berapa.. bagi yg nak tau camner rupenyer tv online gua nih.. cam ginih laa rupanyer....

bagus ker menda nih?.. cam gua ckp tadik sebab die intenet tv jadik kekadang byk sgt buffering nyer sampai tak berapa bess la.. tapi kalo memalam ok ajer.. lancar.. lagipun sbb tv gua limited.. jadik bagus jugak laa ade menda nih.. byk jugak laa channel channel yg beguna.. tapi yg paling penting cam espn(us), hbo(us), ade cbs.. ade lagik beberapa yg bole tahan laa.. yg lain lain byk channel cina.. tapi tak kesah laa.. menda menda cam exhibition game ball utk team us.. ataupun xgames nih bukan tunjuk.. jadik aper nak dikato.. walaupun tesangkut sangkut.. jadik laa daripada takder.... jadik tak pepasal sepanjang minggu mula dari jumaat tak silap gua.. memalam tesangkut plak gua tgk menda nih.. waakakakakakakaka.... lagipun siang gua jumpa super utk abiskan paper jadik gua amik kire gua semacam dah mengabiskan keja aa... apsal lu org kena tgk xgames?.. senang ajer.. cuber tgk menda nih.. http://www.youtube.com/watch?v=z02GDd-XOZ0

gua tau tak ramai nak klik.. tapi pecaya laa gua.. cuber laa korang klik.. tak tipus musti tekejut beruk punyer.. gua bejaga satu malam sampai pagi nak tunggu menda tuh.. sampai menjerit gua pepagi buta.. wooo faktor bai.. serius.. wakakakakakaka... sampai tejaga anak bini gua yg tgh tido dalam bilik.. tapi aper nak dikato.. mmg dasyat... nasib baik laa gua ade tv free nih.. dpt jugak laa tonton secara live.. cumer sebab die basic sgt tak dpt nak save ker amenda.. jadik kena laa carik kat youtube org org yg rajin pegi tivo.. gua rase nih semua kelemahan menda menda free laa agaknyer.. aper pun.. dgn ade nyer tv free nih.. lebih bemakne skit idup gua.. takde laa teperangkap mengadap tv uk yg tak bejadah... cumer makin kurang laa gua mengadap keja biler bukak pc nih.. wakaka.. tapi sbb gua pun dah masuk mood nak balik becuti.. mmg main ajer keja gua nampaknyer.. wakakakakkaa.... gua rase skit hari lagik mmg org kickflip moto sial.. tinggal tunggu hari ajer nak jadik nih.. giler tul.. gua rase mmg dieorg nih idup tak kesah mati agaknyer.. janji seronot.. 199 bai .. 199....

3 Comments:

Blogger keylink said...

betul betul... dasat dasat.....
tapi jin bole buat tuh..
tak caya bagi die rxz satu...
triple flip terus naik van putih ade lampu kekelip.

6:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

kekekekek...suke suki lu jerk....tapi mamat tuh memang gempak siut....double backflip...giler ar....

6:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

kenit, best ar vidoo.com tu.. hehee... tq2... leh tgk2 time busan... yg klipvideo tu pon best gak... terer org tu pusing2... hehee...

p/s: kem slm kat has + jg baby baik2...

6:31 PM  

Post a Comment

<< Home