30 July, 2006

menghitung hari...

ari nih... keadaan kembali normal... normal? bukan normal.. keadaan kembali kepada sedia kala.. sebab normal menunjukkan keadaan sebelum nih tak normal.. yg sebenanyer tak betul sbb sebelumnyer keadaan lebih normal kot.. kakakakkaa... camner bole gituh..? sbb bukan sahaja aaqilah ade perhatian istimewa.. malahan maknyer pun gituh juga.... jadi lebih tepat laa kalo guna keadaan kembali ke asal.. maknenyer kembali kepada ketika tiada bantuan dari mertua gua.. tinggal laa betiga kembali menghitung hari istimewa utk pulang.. muahahahahahaha.... gua rase pada ketika gua tulis menda nih.. mak mertua gua dah pun menjejakkan kaki balik di bumi malaysia.. adusss.. bessnyer...

gua?.. ade lebih kurang 6 -7 minggu lagik laa kena besabo.. tapi terasa begituh dekat jugak menda tuh.. yg ketara semasa menganto mak mertua gua ker airpot tadik terasa kemeriahan utk balik tuh.... nasib baik tak bole balik lagik.. kena besaba utk lebih kurang satu bulan camtuh.. yg kelakanyer lepas tuh gua pegi jejalan kejap.. bole plak tejumpa ngan rakan BTN gua.. giler btul.. die dah nak abis dah... sbb bulan 10 nih die balik die buat master... sebesa besa UK nih pun bole tahan kecik jugak laa dunianyer... sbb bole jumpa kenkawan malaysia... wakakakakka... aper pun halnyer.. gua ade sedikit kesibukan.. nak prepare utk konferansi pada awal bulan 9 nih.. pastuh sedikit sebanyak nak mula bekemas....

maklum laa gua kena pindah umah dan tak dpt terus duduk kat umah gua sekarang nih.. jadik kena laa kemas kemas seadanyer.. malas jugak tuh.. dah laaa selepas dekat 10 bulan bole tahan byk jugak laa brangnyer yg nak dikemas.. yg paling tak bole tahan byk sungguh kasut.. nak bawak balik penuh plak beg.. kalo bole tanak gua mengangkut byk sgt brang.. lagipun kiteorg tak budget nak bawak beg byk byk pun.. tau tau ajer laa 2 bulan tuh bukannyer lama sgt... itu laa hakikatnyer sebenanyer.. berapa cepatnyer mase nih belalu.. anak gua sekarang pun dah nampak besooo betul.. lebih kurang sama ngan saiz badan org rumah gua dari pinggang ke atas.. mak aih.. sekejap ajer sudah 3.5kg.. terasa lenguh jugak laa kalo bedukung sekarang....

bile gua pike sane pike sini.. tak tepike plak situ... wakakakakaka.. tak tepike plak dah bole tahan lama sungguh mase bejalan.. nak masuk bulan ke - 10 nih.. pejam celik pejam tak celik.. sebenanyer bole tahan laju jugak laa mase bejalan... mungkin sbb itu jugak laa tak rase aper benda.. keja keja keja.. pastuh dlm mase mase yg ade kite selit-selitkan menda menda remeh temeh utk bunuh lagik mase yg sedia ada.. entah laa.. secepat gua menunggu hari keberangkatan gua utk becuti dan balik malaysia.. gua rase secepat itu jugak laa gua akan mengabiskan hari cuti tuh pastuh kena dtg kembali dah.. kalo ikut bulan yg sepatutnyer gua abiskan utk belaja.. dah lebih kurang 1/3 dah... raser ker tak?? jawapannyer yg betul.. ade ketika mmg terasa dan ade ketika takde perasan pun.... biler kah waktu yg terasa sgt tuh... tentunyer waktu tgk org lain kat airport nak naik kapal terbang dan bukan diri gua.. wwakakaakakakakaka....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home