11 July, 2006

aduhh.. lebamnyer...

camner nak ukur tahap keboringan gua nih... bia gua kasik cite skit.. dari hari sabtu sampai ker hari nih iaitu hari selasa gua straight keluar bejalan jalan time tghari ke bandar southampton yg tak menjanjikan aper aper nih.. yg kelakanyer di tgh tgh keboringan ituh ajer ade menda yg gua rase nak beli.. bukannyer keperluan tapi sajer ajer nak beli jugak sbb gatal tangan.. tapi jgn salah paham.. bebeza ngan harga barangan kat malaysia.. sini kalo sepuluh inggit (pound) byk benda bole dpt woo... serius woo.. jadik katakan korang ade 5 inggit (pound) ader ajer laa menda yg bole dibelis... tak tipus... kakakkaakkaa.....

bukan gua endak keluar pun sebenanyer.. dan bukannyer gua takde keja.. tapi entah laa.. gua tgh cuber nak mendapatkan mood endak bekerja nih... jadik seperti biaser kena laa abiskan tenaga buat segala benda yg tak bejadah.. jadik biler dah abis semua musti dah tade menda nak buat dah.. jadik yg tinggal buat keja.. kakakaka.. bole tahan cam tepakse jugak laa... itu laa strateginyer... hehhehe.... bukannyer cara motivasi yg bijak laa.. jadik jgn jadikan teladan.. nih bole tahan cara org bodo jugak laa... gua akui....

aduh.... mungkin nih semua sbb super gua tgh syok becuti.. jadik gua mmg rase nak kena pakse jugak... yg kelakanyer org ckp buat phd nih tetiber ader idea terus besemangat.. tapi mungkin disebabkan gua nih byk ilmu takde sbb menda nih hampir 99.8% menda baru yg gua sendiri tak penah buat jadik tak bole laa cam tetiber dpt idea pastuh terus menjadi.. entah laaa.. susah laa gua rase.. tapi itu hari gua ade tgk "chain reaction" lakonan neo.. waktu awal awal film tuh gua rase cam baguih ajer buat phd nih.. tak pecaya cuber kasik tgk skit laa movie tuh... tak tipus.... kalau laa keja keja gua nih cam dlm citer tuh kan bess.. aduihhh... malangnyer sbb gua sendiri takde menda bess nak citer korang pun tetipuh baca tulisan gua yg 99.8% sampah nih.. muahahaahahahahahahah

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tahniah...anda kena spam......kekekekekke

6:13 PM  
Blogger keylink said...

Giler aa, blog paling menarik untuk hari ni.

Siap ada "keep up the good work!"

9:57 PM  
Blogger botakz said...

bai.. jeego tue saper? member baik lu ker? kekekekek.. kem salam kat dia yerk.. wakkakakakakak

4:54 AM  

Post a Comment

<< Home