20 July, 2006

waktu yg tepat....

tgk kalendar rase cam tak berapa bes ajer.. apsal.. tinggal lagik 3 hari dan super gua akan kembali dan yg paling utama takde satu keja pun nampak cam dah settle.. muahahahahah... gua pun tatau aper tejadik sepanjang 3 minggu nih.. dlm kemalasan dan rase takde motivasi nak menyiapkan keja.. maka gua abiskan mase bemain ngan baby dan selebihnyer bejalan jalan... bukan bejalan ker maner.. bejalan membuang mase begituh sahaja... tanpa ada tujuan dan duit... maklum laa camner nak ade duit biler gua punyer duit sudah abis dilaburkan utk membaya sewa umah punyer installment yg terakhir itu hari..

nasib baik laa org rumah gua punyer gaji itu hari ade lagik.. pastuh ditambah ngan reinforcement dari malaysia.. especially bapak mertua gua yg datang byk sungguh support.. macam belanja mingguan dan pegi bejalan.. tak bes plak gua rase tapi dah die insist.. takkan gua nak tolak tolak plak.. sombong plak katenyer.. minggu nih bawak mak mertua gua plak jalan jalan sbb tinggal tak berapa hari ajer kat sini.. lebih kurang 10 hari camtuh.. jadik hari selasa dan rabu amik keta bejalan laa skit pusing pusing kawasan kawasan bedekatan.. dlm pada tuh pegi laa gatwick airport utk dptkan tiket aaqilah.. tapi malangnyer sbb takde pasport die tak kasik amik tiket lagik.. tapi sampai kat check in gate tuh hepi ajer gua...

entah laa mungkin lambat lagik.. tapi rase seronot menanti hari nak balik tuh datang menerobos jiwa... serius... tgk tempat nak check in brang tuh rase cam bess ajer nak balik.. lagik lagik tgk ayah mertua gua.. mak mertua gua plak akan balik.. rase cam tak saba nak balik ajer.. tambah ngan kebosanan dan motivation gua yg sedang super duper low nih.. mmg balik laa ubat yg paling baik sekali.. entah laa.. setiap kali gua duduk rase cam nak buat keja.. rase nak lengah tuh datang ajer... gua pun tatau camner nak tarik diri gua balik nih jadik rajin balik.. mungkin 2 bulan nak balik nih rase cam dekat ajer.. mungkin lepas hari tuh punyer viva rase malas nak continue pun ader jugak....

tadik gua tgk to-do list gua sebelum 24hb nih.. mak aihh.. tak de satu pun yg dah settle... ader yg dah mula laa tp tak settle lagik.. tapi ade keja keja yg senang pun gua tak settle lagik.. takde laa busy pun.. takde laa teganggu pun dgn melayan mertua gua.. cumer itu laa masalah pada diri sendiri... gua harap lepas gua duduk bebincang ngan super gua.. ade rase kembali besemangat nanti.. tunggu laa minggu depan camner... gua tau sebenanyer ader macam benda yg tak berapa betul.. minggu lepas budak budak nih ajak gua main badminton.. gua main.. sambil tuh ade org membolos keranjang.. gua join jugak sekejap.. main bola.. main jugak.. tapi disebalik semua aktiviti riadah nih.. takde rase beza pun.. pegi jalan .. pegi sudah.. beli barang.. dah beli jugak.... beli kasut org.. pun dah beli jugak.. tapi ituh laa.. selain daripada main ngan anak gua... makan dan menonton tv.. rase benda benda lain cam takde seri ajer.. kemaner kah seri itu?.... entah laaa.. aku sendiri pun tatau lagik... dah dekat sebulan nih.. bahya kalo terus terusan melarat....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bai lu dah beikan kasut kawan2 tue kira dah tick satu perkara dalam to-do list lu tue..

6:15 PM  
Blogger keylink said...

lu sayang sangat super lu ni kakaka. selalu die masuk blog.

8:02 PM  
Blogger botakz said...

mekasih mat pasal kasut tue.. walaupun gua tak dapat belajar sampai ke UK.. tapi dapat gak gua shopping di UK.. wakakakakkakak

9:25 PM  
Blogger princessGarnet said...

airmax 360 ka baru semangat balik??

2:25 AM  

Post a Comment

<< Home