13 July, 2006

baby's day out...

kali nih instead of bejalan naik keta sewa (selalunyer keta baru).. gua sekeluarga begerak bejalan ker jeng jeng jeng... spital.. kakakkak.. utk mendapatkan injek BCG utk aaqilah... bukan aper.. kesian plak tekurung ajer di dalam umah.. jadik gua rase dpt keluar ditiup angin campur matahari skit bagus jugak laa baik utk org rumah gua... baby dan juger mak mertua gua.. bukan aper lama dah diorg teperap duduk kat dalam umah.. walaupun kalo mengikut adat resam org melayu mmg kena duduk dlm umah lagik 12 hari.. uihh.. yg paling kesian sebenanyer mak mertua gua.. walaupun die takde pun komplain tapik gua rase cam tak bes ajer sbb kalo dtg uk nih abis beribu ribu ringgus teperap dlm umah ajer tak berapa bess laa plak..

yg masalahnyer.. umah gua nih bukannyer bes sgt pun.. jalan depan belakang tak sampai 5 minit dah abis pusing dah.. dah laa bandar gua nih pun tak berapa sangat.. lagipun nak bejalan ngan org rumah gua pun tak dpt sbb die masih lagik dlm perintah bekurung.. aper pun.. last sekali hari tuh mase ayah mertua gua ade sini.. ade jugak laa pegi bejalan.. tapi tak jauh sgt pun.. dlm 3 minggu lagik nih rasenyer kena pegi bejalan skit kot.. sbb kalo tidak mmg sesak kepla rasernyer... kepla gua lain laa mmg sentiasa sesak... jiwa memberontak plak sekarang nih... akhirnyer minggu nih mula jugak laa gua buat keja pelan pelan.. dah la minggu depan minggu akhir cuti super gua... musti lepas tuh dah kena jumpa die balik.. kakakakakaka.....

buhsan dah jadiknyer belaja nih.. sakit kepla gua rupenyer... baru nak masuk setahun.. aduihhh... tapi at least gua rase tak teruk sgt sbb gua dah buat keja balik.. kalo tidak gua rase cam makan angin ajer kat sini.. keluar jalan pastuh nak abiskan duit bebelanja sakan ajer.. nasib baik laa 2 minggu waktu bepoya dan kononyer clearkan kepla gua tuh dah belalu.. kakakakkaa... nih semua start ngan world cup itu hari laa gua rase.. sekarang nih skit skit dah kembali gua kepada jadual idup gua yg asal.. tgh malam bekerja pastuh bgn lambat.. bekerja sesikit tunggu petang.. (tapi takde main bola dah sbb budak budak takde) selalunyer sekarang gua abiskan ngan berehat tgk citer lawak time petang.. pastuh malam start balik.... cumer tak fully lagik laa aktivitinyer... sbb gua rase susah jugak mau stay bejaga abiskan keja.. lelagik biler mood entah ker maner.. asik igt nak main ngan anak ajer.. kakakakakkakakakak...

btul laa gua rase kalo nak belaja ker aper ker baik buat time blum ade anak laa.. biler dah ade anak nih semua keja takde jadik wooo.. asik igt nak main main ajer.. susah jugak tuh rupenyer.. terus takde mood.. rase cam menda menda lain takde penting sgt laa.. betambah laa benda yg gua suker buat kat dunia nih.. selalu nyer bemain ngan org rumah (hehehehhehe) ngan beli kasut ajer.. sekarang nih bemain ngan aaqilah plak.. kakakakak... hari nih walaupun sekejap ajer keluar pegi dapatkan injection tapi dpt bejalan skit besame same walaupun naik bus rase seronot... tapi tak dinafikan gua rase besalah jugak sbb sekali lagik gua carik alasan utk melengahkan lagik keja keja gua.. susah btul laa kalo dah takde motivasi nih.. hehehehheee....


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. congrats papa !!
2. masuklah ke 103037-21647 fantasypremierleague. hehe pasti kehadiran ko memeriahkan lagi majlis...

3:25 AM  
Blogger kenit said...

time kaseh.. aku cuber aku cuber

1:15 PM  
Blogger kenit said...

epl byk keja aa un.. tiap tiap minggu game.. penat woo... tgk tanggungan keja.. muahahahah

1:17 PM  
Blogger Zan said...

hahahha... ok gak epl nak srunut-srunut kan. apa laga kasik pilih sket.

10:13 PM  

Post a Comment

<< Home