09 July, 2006

hype without substance...

sungguh sedih... nampaknyer selepas hampir 3 jam menonton final bola yg sepatutnyer a beautiful game.. tapi hampeh ajer udahnyer.. 2 minggu yg mengabiskan mase ajer.. bak kata martin o'neal takde satu pun team yg outstanding mase world cup nih... gua sendiri akui sebelum tuh semase gua menonton roger fed. menang wimbledon lebih exciting pada gua.. disebalik kegilaan zizou game tuh empty ajer.. itu laa gua ckp lain kali make sure final ade satu team amerika selatan.. samada brazil atau argentina.. kalo takde tgk gamenyer camner.. ish ish ish...

gua pun tatau kenaper rase kosong ajer.. malahan penyokong kuat italy kat umah nih pun tak besorak sorak.. gua tgk cam suram ajer.. gua tau suram suram pun musti hati melonjak tuh.. kakakakaka.. aper pun mungkin tak best kalo konon nyer 2 pasukan tehebat di dunia nih jumpa tapi aper pun tade.. gua rase seminggu lepas start knock-out semua game mmg tak bess.. tapi aper pun.. jeng jeng jeng.. seperti gua katakan gua mmg mempunyai bakat managing yg tidak ada tolok banding nyer lagik.. at least kat liga kengkawan laa.. gua dah ckp dah.. tapi semua org tak pecaya yg team gua tidak akan terkalah.. tak pecaya.....

yer akhirnyer setelah behempas pulas duduk kat tengah tengah ajer.. 2-3 game terakhir bejaya mengubah segalanyer.. terima kaseh laa kepada game england-portugal yg dibawak ker penalty.. muahahahahaha... 15 pts kena cicir rupe rupenyer budak budak nih.. muahahahhaa lagik.. tapi no.2,3,4 duduk rapat sesame sendiri ajer.. kekekekke.. nampaknyer mmg tebukti laa kalo gua manage real madrid dah lama diorg menang la-liga dan menang champions league.. manakala jika gua manage brazil sudah pasti juara dunia... bole dikatakan piala dunia tahun nih.. ini laa event yg paling menarik sekali...

kalo tidak kerana game liga kengkawan yg dimainkan besama rakan rakan gua nih.. dah lama dah gua berenti tgk world cup... terutamanyer selepas brazil kasik diorg out.. aper pun gua tau seperti kata pepatah.. yg menang tetap menang.. walau aper pun citernyer.... mungkin keseronokan tuh tak berapa dirasakan sbb tak dpt tgk game yg bess.. baik aper pun game gua rase sekarang.. bukan sahaja bola.. gua rase hanyer game game individual ajer yg nampak lagik die punyer passion dan semangat cintakan game dan nak main secantik yg boleh.. malangnyer pada malam final 9 july... 3 jam selepas abisnyer game final yg sungguh sungguh kosong... gua hanyer tesenyum melihatkan nama gua di tangga petama fantasy league... gua tunggu presiden baru real madrid tepon gua aa nih... kepada yg kena cicir 15 tiang dan sewaktu dgnnyer.. udah udah laa tuh tgk bola.. kakakakakakakka

6 Comments:

Blogger botakz said...

gua pun tak paham naper pakcik lu kena tanduk dada mamat italy tue.. ? kenapa? mengapa..? gua rasa Materazzi kutuk kepala dia botak arr.. rilek arr .. gua pun rilek ajer, orang panggil botak... takde pun nak tanduk2 orang.. wakakkakakakak..

6:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

kekekekek...takpe...takper...lepas nih kiter leh ar release tension ngan TripKengkawan....kekekekekke

8:42 PM  
Blogger keylink said...

kakaka main liga kengkawan takyah tengok world cup. belasah je. lu susun cantek cantek pon, ikut nasib gak kakaka

10:26 PM  
Blogger Zan said...

gua rasa materazzi main lawak agama kot. ada orang kata metrazzi raba tetek zizou.

1:54 AM  
Blogger kenit said...

skill bai skill.. takde nasib nasib nih.. hanyer org yg kalah ajer kate nasib.. mauhaahahahh

4:31 AM  
Blogger kenit said...

mmg die raba bai.. cuber tgk replay..

4:32 AM  

Post a Comment

<< Home