05 July, 2006

dimana kah menghilang....

gua sendiri tak mengerti kenaper.. tapi sepanjang minggu lepas rase slow ajer.. mental gua penat kot.... langsung takde mood nak buat aper benda pun.. camner nih semua bole tejadi.. entah laa.. yg gua tau sepanjang mlm rabu menuju hari kamis gua pulun segala tenaga yg ade utk siapkan repot 9 bulan gua.. pastuh hari kamis tuh pasukan bantuan daripada unicef semenyih tiba.. (mak ngan bapak mertua gua).. hehehehe... petang tuh amik diorg terasa seronot.. maklum laa bukan senang gua nak terima kunjungan org org dari malaysia.. selalunyer kalo ade org malaysia dtg rase semakin dekat laa plak dgn umah...

tapi selepas ituh sebenanyer ade big day utk gua iaitu viva 9 bulan gua.. gua tak citer kot aper jadik mase viva tuh.. nanti kejap gua tgk (sambil membuka tab baru dan melihat entry lepas.. ehh.. camner plak ade lagu kapak plak nih... kakakakaa....) gua tak cite lagik rupenyer.. diorg yer yer ajer ckp gua yg menda nih cam borak borak.. sudahnyer.. tak seperti borak borak.. betubi tubi soalan gua dpt.. pastuh bole tahan sampai tegamam jugak laa gua endak menjawabnyer.. uihhh... abis bepeluh.. diorg nih betul laa.. selepas satu jam 30 minit.. (yer satu jam lebih camner ntah bole jadik sessi borak.. tipuu ajer diorg nih...) soal sane soal sini... jawab sane jawab sini... tak jawab pun ade jugak.. kakakkaa... diorg pun suruh gua keluar utk diorg diskus (lepas viva diorg direct bagi result tak cam malaysia)...

keputusannyer.... jeng jeng jeng... nampaknyer bulan 9 nih gua balik malaysia.. kena datang balik sini.. kakakakkaakakkaak... gua cam man-man ajer gua rase lepas 9 bulan nih sbb gua buat repot pun 2 hari... cumer yg bagusnyer gua ade tulis paper itu hari jadik gua tampal sane tampal sini laa... gua rase sbb diorg dua nih kesian pastuh consider yg gua baru dpt anak.. diorg relak jek ajer kasik gua pass.. sesungguhnyer dlm realiti gua pun tatau.... walaupun lega gua sebab dah lepas pastuh tak kena tendang.. tapi jauh di hati gua perasaan kecewa.. kecewa kerana dlm level pass tuh gua rase gua cukup makan ajer... gua tau laa situasi dan keadaan dan super gua dan pelbagai faktor lagik yg bole menjadi ukuran.. tapi mungkin semangat tak bole kalah dlm diri gua menyebabkan gua rase cam tak seronot...

lepas tuh brazil plak kena tendang.. dlm diri gua tertanyer tanyer jugak diorg nih takde ker feeling tak best cam gua ade sekarang nih.... biler failure utk kasik 150% pada satu benda yg diorg bbetul nak tuh.. rase guilty laa sebenanyer.. peristiwa viva tuh terus pukul jiwa gua dalam... gua hepi ajer sbb lepas tak pening kepla cam org lain tapi dlm hati tetap rase cam tak berapa sedap... mungkin expectation utk sentiasa perform bagus ajer tuh masuk kepla gua sampai susah gua nak maafkan diri gua apabila gua tak bejaya buat camtuh dan cukup makan sajer kot... jadik minggu lepas gua terasa morale low.. lagik lagik pejalanan utk team bintang 5 pun tamat.. takde aper yg tinggal... rase kosong ajer....

hasilnyer?.. gua tak buat aper aper dari hari sabtu sampai laa hari nih.. kakakakkakakaka.... campur lagik 2 hari tuh gua ikut ayah mertua gua bejalan.. drive kan die utk bisnes meeting dan carik carik barang sambil tgk 1 of the 7 wonders of the world.. tak caya.. nanti korang tgk kat sini... tapi tatau biler nak keluar laa... hehehheheh... mungkin slowly gua cuber keluar dari rase demotivated yg maximum nih.. nasib baik sabtu itu hari ade perlawanan pesahabatan antara budak tua lawan budak tua... disebabkan gua bejaya assist dan score satu bijik memberi kemenangan pada budak muda (gua belot tak main team org tua).. maka gua ade rase senang ati skit.. tapi gua sendiri akui yg gua nih dlm proses recovery.. walaupun tepukul dalam ngan setback sebegini... nampaknyer dah tiber time gua angkat diri sendiri balik.. aduiii... time time gini rase malas ajer.....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekekke...lu memang kena balik mat...bulan 9 nih ader plan besa...gua arap sume nyer jalan smoothly ar...memandang bebudak nih tgk dlm world cup fever...plan besa tuh akan proceed biler2 bebudak nih abih fever world cup....

6:05 PM  
Blogger keylink said...

bai... jaga-jaga bai... lu dah menghampiri level batu dah..... jangan lepas ni lu start baca naruto..........

6:55 PM  
Blogger botakz said...

kkakkakaka.. giler bai.. kalau batu dah buat hikmat 'membatu' tahap ke-19 depan PC baca Naruto.. sesape pun takleh kacau.. wakakkakakakka..
bai.. kasut gua amacam..? ada dapat ker tak? kekekekekke..

7:16 PM  
Blogger kenit said...

buat buat besaba bang.. kasut tak keluar lagik nih

4:23 PM  

Post a Comment

<< Home