01 July, 2006

5 ajer bintangnyer nampaknyer...

aduii.. nampaknyer setiap kali perancis nak jumpa brazil.. zidane akan betukar kepada gaban.. nanti kejap super gaban.. kakakakakkaa... tak bole nak kater apo... rupenyer kalo ade satu zidane dah cukup daripada ade 4 superstar kat depan.. muahhahaahahaha... sial laa zidane nih... mungkin ade org akn ckp gol set piece bole laa.. tapi pada gua.. mmg sepatutnyer kalah pun.. dari memula mmg tak nampak gaya nak menang.. jadik seperti org org hensem yg lain gua besedia mengakui kekalahan kerana mmg kena outplay dari segala sudut pun.. jadik bak kata org.. team yg sepatutnyer menang menang.... dan yer.. di akhir kata 5 bintang ajer laaa utk setakat nih....

busuk btul aa rasenyer.. akhirnyer gua dah tak berapa seronot dah... mmg badi aa saper baru menang takkan menang lagik.. pastu mmg badi aa team amerika selatan takkan menang kat eropah.. gua rase nih semua politik nih.. kekekekkeek.. rupenyer henry yg gua selalu guna utk buat henry special mase main winning eleven mmg bebetul buat henry special.. ayam tul henry nih .. kalo gua tau gua bubuh lu dlm team fantasy gua.. tapi gua mmg dah ckp awal awal kat org rumah gua kalo france jumpa brazil mmg brazil bole bungkus.. kalo jumpa spain pasti lain citernyer... jadik bebetul plak itu yg jadik.. adehh.. peningnyer kepla.. sbb tuh gua awal awal harap team cam argentina, france, england, italy nih semua kalah supaya tak kacau brazil.. kakakakakakak.... tapi nasi dah jadik bubur....

aper pun gua ade plan jejalan ngan ayah mertua gua 2-3 hari nih.. gua pun lepak giler sbb rase maleh buat keja lepas abis itu hari punyer viva.. kalo korang tatau aper jadik.. baca post kat bawah nih dulu.. maklum laa ujung minggu nih kekadang takde org baca.. jadik baca yg bawah.. last sekali gua tau.. tok sah ckp nanti gua tuka banner gua laa.. btul laa kata org... sepandai pandai tupai melompat.. akhirnyer...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekekek....takpe mat...asam garam Piala Cawan...gua lagik kecewa bile Argentina kalah penalti ngan Germany...siut btul ar...tapi...kalah tetap kalah...

kekekek...dah tuka banner ek....ok ar tuh...lepas nih kite semarakkan plak trip kengkawan yg dah lama terbiar tuh....then bole holiday ini tahun....kakakakakakak

3:02 AM  
Blogger kenit said...

bai.. nasib baik menang fantasy.. sejuk skit ati.. kalo tidak semalam jugak pergi germany belasah zidane.. kakakakakaakka

3:04 AM  
Blogger keylink said...

trip kengkawan? eh ade trip aa? tak perasan plak

6:54 PM  
Blogger Zan said...

Heran tak Heran... BRazil kalah jgn di heran...toing...toing...toingg.

8:06 PM  

Post a Comment

<< Home