18 June, 2006

never grow up....

barangkali itulah yg paling tepat sekali... biler kite nih membesar byk laa tanggungjawab yg datang... tuh laa yg mungkin menjadi masalahnyer.. gua rase mungkin kat malaysia tunjuk jugak kot iklan ronaldinho main bola pastuh die cam flash back mase die kecik.. pastu die sengih sama ajer.. dah lama dah iklan tuh dah bebulan takkan laa takde plak kat sane kan.. itu laa slogan die.. yg kelakanyer mmg susah nak maintain jadik budak kecik biler dah besar nih.. dlm mase 1 - 2 minggu lagik semakin cemas plak gua rase.. mungkin itu laa pengalaman yg serba baru yg tak pernah dirasai... gua mengaku walaupun dah kawen tapi masih jugak terasa muda laa.. takde laa terus tetiber jadik tua.. kenaper gua tau tuh.. sebab kat sini gua lagik selesa begaul ngan budak budak daripada lepak ngan org org tua dah bekeluarga.. hehehheehhe.....

tapi dalam jangka masa beberapa hari nih yg bole kire ngan jari tangan ngan kaki.. puhhh.. sungguh seram... tapi nasib baik ade menda nak pike utk kasik lari skit buah pikiran gua nih kepada benda benda lain.. antara yg terutama adalah repot gua yg masih ade 2 chapter lagik nak siap.. nampak cam banyak padhal 2 daripada 4.. kakakkakakakaka.. jadik baru 50% laa.. sebenanyer bukan 50% pun tapi lebih kurang 35% ajer sbb lagik 2 menda tuh yg kena byk tulis.... satu lagik.. jeng jeng jeng...

tgk laa betapa dekat nyer gua ngan roberto carlos.. kkakakakakak... mungkin byk memember gua mengutuk aper yg tejadi pada team brazil tapi gua takde mase nak ulas.. aper pun mase hari terakhir bemain bola kat sini (sbb bebudak semuanye balik) gua dah simulasi dah game final di antara brazil dan argentina.. dan sedih utk gua laporkan bebudak yg turun memakai jersey brazil menang beb.. kakakakakakak.. sungguh tade keja tapi aper nak buat.. mungkin byk sungguh org mengutuk yg tatau per citer.. sebaliknyer gua baru tepon bebudak nih kat kem.. diorg ckp mmg plan nak main 60% ajer time group nih.. rasenyer dah cukup kot.. kitai bebaik pun takde guna jugak.. buat membazir.. lain laa kalo score 10 gol dpt automatik tempat ker quater ker.. mauahahahahahahahah....

tapi walau camner pun nak buat still susah nak ilang perasaan risau, takut dan excited tuh.. makin hari makin dekat plak tuh.. biler gua bayangkan tibernyer hari tuh.. gua harap gua dpt relaks dan kool dan tak panik.. tapi gua tgk org rumah gua relek ajer.. gua rase die sendiri cukup kuat menghadapi semua nih.. lagipun die mmg skit pun tade cuak utk beranak kat tempat mat saleh nih.. even kalo ade mase nak balik malaysia pun die still tak kesah beranak sini.. sungguh kuat.. malangnyer pasukan pujaan die dari kecik tak sekuat tuh.. muahahahahhaha.... yg paling utama gua harap dpt maintain jiwa budak tapi masih mampu memikul tanggungjawab yg lebih besar....

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekkekeke....gua pon rasa byk team yg gua rasa patut score byk...tapi tak score pon....mender ar...gua yg tak tau pasal bola pon rasa kecewa...

yek eleh...siap tambah gamba kat header tuh...lek ar mat...kitorang sume dah tau lu memang penyokong kuat team Brazil....ekkekekeke...

Azan dulu pnah ckp(kalau gua tak silap ingat ar...)...sume mender rasa sama jer...sama macam berkhatan...kahwin pon sama(kecuali yg lebih dari 1 ar...)...semua mender perlukan langkah pertama...gua tak pnah rasa lagik ar...kecuali berkhatan...macam gigit semut jer...tapi perasaan tuh maybe beza2 ikut situasi...hehehehehhe....kot...

6:31 PM  
Blogger kenit said...

header cam google.. ikut aktiviti semasa... lebam aa asik same same ajer... sesape penyokong italy tuh bole bungkus nasi lemak jual tepi jalan.. mauhahaahhaahahah

8:07 PM  
Blogger princessGarnet said...

ape jin komen pepanjang tu?gua tak berapa paham..

10:14 AM  
Blogger keylink said...

borak adik-beradik tak payah paham. sebagai ipar angguk je kakaka

2:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

kekekekek...haris suke sial lawak adik beradik....

8:17 AM  
Blogger Zan said...

sori bai.. gua baru cek blog lu nih.. wakakkaka... cibai lu haris... dari premierleague sampai ke blog lu kutuk gua. lu mmg nak kene.

9:58 AM  
Blogger Zan said...

lagi satu... kenit bukan brazil bai... kalau abang angkat dia ronaldo bontot tu jadi warganegara malaysia... gerenti dia sokong malaysia time welkap. Tak pon suruh nike drop brazil amik malaysia jadik negara angkat.

10:00 AM  
Blogger kenit said...

selamba lu bontotkan ronaldo.. bontot tak bontot bai.. jumpa italy 3 bijik bai..

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home