13 June, 2006

sedangkan lidah lagi tegigit....

mata gua tak bole tutup tanpa skit pun rase mengantuk sekarang nih... kenaper...? bukan kerana melihatkan r9 bejalan malam di tengah padang... tetapi lebih kepada memikirkan betapa tensen dan berpusu pusunyer gua sebab dgn penuh kelengnyer repot 9 bulan (yg penting aa utk peringkat nih) yg sepatutnyer nanti nanti super gua suruh pike tetiber die suruh buat pastuh dlm mase 2 minggu nih nak kena viva semua.. puhh.... die ngan konfidennyer bertanyer berapa jam gua perlukan utk mensettlekan semua tuh... begituh tekejut beruk laa gua dgn kekonfiden-an die bahawa gua kena tambah skit skit menda yg die rase gua bole ceduk memaner daripada laporan mingguan gua.. tampal sane sini ubah sane sini terus siap... adeiiii...

hakikatnyer byk jugak gua kena adjust sebenanyer.. tade la dlm beberapa jam seperti yg die bayangkan.. nak jadik citer lagik keling.. nak carik examiner pun die ketuk 3 pintu dari bilik die.. tanyer gelak pastuh terus selesai... tak pepasal ajer gua terus handicap... dah laa buta buta ajer hari hari gua sepanjang minggu nih terus masuk dlm minggu sibuk.. buta buta... tapi aper aper hal pun bagus jugak gua rase.. at least sebelum tepancul nyer cahya mata pertama gua dan org rumah... tade menda nak kena settlekan.. jadik kepla kosong sambil bole rehat rehat skit sbb halangan pertama dlm proses nak dpt phd nih dah selesai... maknenyer dlm minggu minggu genting tuh bukan setakat org rumah gua yg spotlight.. gua pun same jugak spotlight.. ish ish ish... mmg buta buta ajer... super gua nih mmg special.. org german tapi cam keleng jugak.... rupenyer keleng mmg ade di maner maner...

nampaknyer tomahan tomahan dah mula tepancul disebabkan game yg bole dikatakan buruk utk standard brazil semalam... tapi gua senyum ajer sebab org semua luper bahwa pasukan yg akan menang takkan main cam nak giler awal awal nih.. sebaliknyer prestasi musti laa memuncak biler masenyer betepatan.. slow slow.. masalah team memuncak awal awal nih nanti biler sampai masenyer.. tekulai layu ajer.. yg penting main dgn tenaga yg skit tapi hasilnyer tetap sama.. jadi walaupun r9 mengambik keputusan makan cam babi dan bejalan amik angin malam semalam.. mungkin sedikit demi sedikit die akan dpt kembali beraksi.. aper pun aksi santai sebegituh sudah cukup laa utk lawan lawan yg tak seberapa nih.. ini bukan konfiden lebih.. atau terlebih rated.. tapi kenyataan.... kakakakaka... aper pun mood gua dah lari dah sbb dlm 2 minggu nih gua plak dlm tekanan yg telebih.. adeh adeh.. penat sungguh gua dikelengkan super gua.. sakit keploooo.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home