12 June, 2006

hebatkah team ini...?

mmg susah nak cite menda lain sekarang nih sbb idup gua bole tahan setengah hari tetiap hari sejak kempen world cup nih mula asik tgk bola ajer.. bukan salah gua pun.. tv diorg nih mmg dah bapak boringnyer.. jadik aper yg terkini tuh bole tahan paling menarik laa.. jadik tak pepasal pkl 2,5 ngan 8 tetiap hari kena tgk bola.. abis 3 - 3 game gua hentam tgk.. nak buat camner.. dah takde keja.. tapi 2 hari nih miss skit game pkl 5 sebab rupe rupenyer budak budak nih lepas abis tgk bola semuanyer nak main bola plak.. mungkin nak praktikkan skil skil yg baru ditonton di kaca tv kot.. gua pun join ajer sekaki mengenangkan proses gemuk bersama org rumah gua akan berakhir beberapa minggu lagik.. kang tinggal gua ajer tak kecut kecut susah plak.. org rumah gua semua yg lebih tuh keluar nanti.. gua nak keluar ker mane.. ikut bontot takde byk cam gituh.. hhehhehe...

tapi hari nih bebetul exciting laa.. apertah lagik sepanjang idup gua, gua jumpa 2 org peminat azzuri yg cam giler punyer die hard.. sorang tuh gua kawen ngan die.. sorang lagik tuh dah kawen dah ade anak pun tapi takde laa ngan gua.. kakakakak... diorg nih punyer laa die hard italy main cam taik score sebijik pastuh duduk kampung pun diorg bangga bangga pastuh ckp permainan bijak dan cantek...? apepasal plak ...? tapi tak kesah laa.. kalo camtuh cantek kat mata diorg gua ikutkan ajer.. lagipun gua takde laa nak pesoalan kredibiliti org rumah gua terutamanyer lagik lagik biler semua player die kenal nama dan muka.. bukan yg tahun nih.. dari dulu dulu kala dari italy main mafia nak menang world cup lagik die kenal.. uihhh.. takde aper nak katoo laaa.. kalo muka biler masuk padang pun 100 thn dulu pun die tau.. gua hanyer bole kutuk ajer biler lawan team lain.. kakakakaka....

dan itu laa yg gua buat sebentar tadik.. infact gua kena buat 2-way kutuk.. satu lagik ngan die hard fan kat klang.. yer mmg org malaysia tak seda diorg nih malaysian.. pegi sokong italy buat aper.. kakakaka... gua kutuk depan muka ngan kutuk depan komputer.. 2 hala bai.. 2 hala.. lepas pesembahan yg cam celah kuku ajer.. nampak sgt laaa betapa team hebat yg palsu nyer diorg nih.. hehehehhe.. musti korang nak tgk team hebat yg sebena kan.. kalo cam gituh jgn luper tgk game no.3 besok.. kalo nak belaja camner nak main bola jgn luper saksikan team hebat yg sebenar menyepak bola... tapi buat mase ini sungguh enjoy gua betekak dan memainkan jiwa peminat peminat team yg tak sehebat maner ini.. hehehe... akhir kata.. kitaorg skit pun tak takut.. kalo berani kasik kalah skit kite tgk sapekah team hebat yg palsu sebenanyer......
oo ya.. tak suker pun tetap bagi sokongan dari belakang.. seperti dlm gambo.. heheheheh


3 Comments:

Blogger botakz said...

bai... betapa hebatnyer ler team Brazil le malam tadik.. bukan tahap cipan dah gua nengok.. tahap cipan nak terberanak kot.. over confident sangat.. konon power.. nasib baik tak makan gol ngan Crotia.. akkakakakak.. gua gelakkan jerk, bila Ronaldinho gelecek semua tak lepas pastu muka dia dah tak sengih dah... huhuhuhuhuh

6:23 PM  
Blogger princessGarnet said...

team 'terhaibat' tuh

6:31 PM  
Blogger kenit said...

bai.. kalo jalan jalan malam pun kalahkan croatia tuh maknenyer dah cukup hebat dah tuh... baru 5% ajer tenaga guna tuh.. muahahhahaahah

6:32 PM  

Post a Comment

<< Home