21 June, 2006

Aaqilah... bemulanyer satu cereka...

gua kena tulis sumthin sebelum abis hari nih.. jadik kalo ade sesape nak tgk gamba nanti nanti laa biler penat gua nih ilang... 2 hari nih gua mmg tak dpt tido sbb sibuk siapkan repot 9 bulan gua yg kena anta hari nih.. mmg pagi tadik gua siapkan tapi tanpa gua sedari gua dpt adiah yg lebih besar dari segala adiah yg gua penah dpt.. pada sesape yg blur lagik... isteri tesayang telah selamat melahirkan cahaya mata seberat 2.38KG pada jam 2.45 ptg (time UK0 yg sehat dan cukup segala sifatnyer... time nih takde aper gua bole katakan melainkan penuh rase kekaguman tehadap keajaiban dunia.. yer kat uk nih gua dpt tgk sendiri keajaiban tuh depan mata.. walaupun ade yg bizzare skit utk tatapan umum.. tetapi secara totalnyer tak bole dpt menda yg lebih indah dari nih... utk rakaman liputan yg selanjutnyer.. nanti gua cerekakan dgn panjang lebar....

setakat nih.. anggap laa menda nih sebagai satu trailer.. oh yer.. namanyer tak daftar lagik sbb gua still adjust nama penyeri menyusul nama utamanyer... Aaqilah pilihan emak baru tak sampai 24 jam lagik nih.... jgn luper tunggu entry premier die nanti....

7 Comments:

Blogger botakz said...

congrates mat.. dah jadik bapak yerk lu.. slamat datang ke Kelab Bapak2.. ekekekekke.. bai, baik lu letak gambar cepat.. leh gua rate ikut bapak atau mak.. kakakakkakak.. i'am happy 4 you.. send gua nyer regards kat misya..

6:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

john, congratulations setinggi-tingginya!xle bayang ko n jaja rasa camna. kem salam n congrats kat jaja gak.mesti Aaqilah jd hot ball chick nanti hehehhehe. regards.

8:02 PM  
Blogger keylink said...

tahniah tahniah bai. lu dah bukak chapter baru dalam life lu. chapter ni takleh malas-malas macam chapter thesis phd lu.

pasal nama tu gua suggest ronaldo aaqilah ronladinho binti effirul ikhwan. pergh sure menyengat.

8:11 PM  
Blogger Cik Anor said...

tahniah, alhamdullilah

8:13 PM  
Blogger Sue M. said...

john+mary!!!!! congratsssss!!!! sob sob sob... aku sgt bangga dpt jadik mak sedara aaqilah!!!

xsaba nak baca cereka seterusnya!!!

luv,
mak sedara a.k.a. fairy godmum =)

2:12 AM  
Blogger Zan said...

ronaldinho jgn nko kejam sgt tu... bai jgn main nama anak bai... tu macam main nama datuk tuu ... wakakakak... lawak jer...

Apa macam bai, sama berat ngan anak aku lah... tapi nko pegi tgk.. aku penakut..tak tengok..hihihih..

Seronok ker bai... hahahah.. lagik satu nikmat yg orang bujang tak pandai nak feel. mmg takleh feel punyer.. kene dapat anak sendiri dulu. baru leh feel.

gua banyak nak tulis ni ... nanti wa tulis kat blog... bini gua nak tgk gambar kalau lu dah senang nanti. Bini gua ni excited sgt lah ... pening paler gua.

3:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

kenit + has, aku tlmbt... tahniahhhhhhhhhhhhh! syukur... syukur...

3:14 AM  

Post a Comment

<< Home