27 June, 2006

kena jual...

nampaknyer dah cukup seminggu adenyer cahaya mata penyeri idup dalam keluarga gua nih.. hehehehhe... dlm 2 hari lagik sampai laa reinforcement dari malaysia utk tolong menghulurkan tangan... ujung minggu nih plak gua akan menghadapi halangan petama dalam idup gua... yg sedikit sebyk menutup 9 bulan petama gua.. biaser nyer kalo keja kat kompeni nih nak dpt test naik gaji ker tidak laa nih.. mmg takde singnifikasi sgt 9 bulan nih.. tapi mungkin gua akan kena tiaw sial ujung minggu nih.. aperkah kejayaan gua yg paling besar 9 bulan nih.. sudah tentunyer dpt anak.. kakakakakkaka.. bejaya jugak mengharungi panca roba duduk kat tempat orang nih dan selamat segalanyer menerima cahaya mata... tapi dari segi keja entah laa...

selalunyer org yg kalah ajer carik alasan.. dan gua seboleh bolehnyer tanak aa memberikan alasan alasan.. tapi menjelang waktu gua akan ditiaw jumaat nih baik gua sedapkan ati gua.. super gua ngan teperangkap ngan kebusy-an die secara tak langsung heret gua sekali ker lembah yg hina.. walaupun gua beharap dpt buat repot yg bagus.. tapi last minute notis daripada die nih bole tahan jugak menyesakkan.. dah laa sepatutnyer minggu kritikal cam minggu nih die ckp nak adjust.. tapi satu hari nih gua tak teradjust.. tesadai menuggu emel die yg tak kunjung tiber.. aduiiii.. yg nyata r9 dpt 15 goal sepanjang world cup die.. kakakakaka.. gua plak mungkin kena basuh dari 9 sudut jumaat nih.....

entah laa.. selepas dpt aaqilah nih.. menda menda lain cam secondary plak.. btul laa kata org biler dah dpt cahya mata nih tak berapa amik pot menda menda lain... yg penting biler balik tgk muka die sejuk ati... tak sangka plak.. igtkan itu jam kawen ajer rase begituh.. rupenyer dpt anak pun rase begituh... power sungguh kawen nih rupe rupenyer.. jadik kepada sesape yg single tuh... buat laa aper aper yg patut.. pastuh yg dah couple tuh pepandai laa buat aper yg patut.. pastuh yg dah kawen tuh buat buat laa aper yg patut dan sesape yg dah ade anak tuh buat buat laa aper yg patut.. aper yg patut tuh? entah laa gua pun tatau.. kakakakakakakakakak... gua sendiri pun tgh tensen nih sbb nak kena tiaw dalam keadaan pasrah ajer... tapi ini pun bukannyer menda penting sgt pun.. jadik pengajaran laa buat gua utk repot lompat phd nanti.. bahya tul laa super gua nih....

bes ker seminggu nih.. senang citer.. gua takkan tuka ngan aper aper benda pun kat dunia.. daripada kecemasan org rumah gua minggu lepas.. sampai laa kepada tgk aaqilah tgh makan sekarang nih.. memula rase letih bangun setiap 3 jam.. tapi time bangun tuh ngan badan letih mata kuyu.. tuka pampers die.. rase seronot jugak.. walaupun bau nyer.. gua pun susah nak celen.. kakakakakaka... menatap die ajer.. nanti kalo dah bole main nih musti seronot.. takut tak buat keja plak nanti.... tapi nasib baik ade reinforcement.. at least kurang skit tekanan tuh.. muahahhahhahha..... takde gamba baru aa.. sori sbb umah gua gelap kena flash.. malas aa kasik flash kat mata anak gua... silau.... kekekekeke

3 Comments:

Blogger botakz said...

bagus ler mat.. banyak gak yang lu dah blaja pasal kehidupan selain daripada main ball, badminton dan kumpul kasut... wakakakkakaka..
banyak lagik lu nak kena blajar.. carik arr kengkawan yang dah banyak experience menjaga baby.. lelagik yang anaknye kembar.. kakakakkaka.. (gua rasa sorang jerk..).. anyway.. best of luck bai.. lu dah pandai blum tukar pampers bai.. bai nak lagik hardcore cibuk taik skali mat.. kakakkaka.. ade branie ka? wakakkakaka..

9:41 PM  
Blogger kenit said...

mmg gua cibuk taiknyer pun.. lu apsal bai...

11:16 PM  
Blogger keylink said...

lu tunggu anak gua datang kasi wrestling ngan anak lu kakaka

8:47 PM  

Post a Comment

<< Home