11 June, 2006

paanehh.. paaneeh...

nih kire amazing nih.. tak penah gua complaint giler giler pasal panas.. tapi hari nih mmg giler bapak panas... sampaikan bepeluh peluh gua dalam umah.. masalahnyer kat sini umah die takde kipas ataupun aircond.. yg ader tuh heater ajer laa.. penting tuh bil heating selalunyer kalo duduk kat luar bapak mahal.. tapi time time ginih mmg terasa giler babas panas.. bukan sesikit punyer panas.. kalo nak amik kire lebih kurang sama panas ngan umah gua kalo pasang kipas laa lebih kurang.. kalo pasang aircond.. hmmm lagik sejuk kat umah malaysia.. serius takde tipuh punyer.. jadik betul laa kata kata budak budak kat sini yg kalo time panas mmg saling tak tumpah seperti malaysia..

camner agaknyer bole sampai ke gituh gua pun ttau.. bole tahan jugak laa ade bahangnyer.. org rumah gua dari pagi dah complain kepanasan.. in fact besa abis kitaorg dah bukak tingkap kat umah nih utk mendapatkan suasana yg lebih kondusif.. tapi punyer laa susah sampai laa dah petang skit.. minggu depan mengikut ramalannyer sampai 30 ... giler rase sungguh dekat ngan umah cam ginih... start next week makin dekat dah mase gua nak terima cahaya mata... suasana relak dan org rumah gua dah mula cite boring sbb die tak buat aper.. yg kelakanyer sbb die tak buat aper.. aku pun tak buat aper.. sejak mula jumaat itu hari mmg tak buat aper..

bayangkan laa game bapak tak menarik ecuador lawan poland pun gua hentam tgk.. kire dari hari jumaat ini la keja gua.. tgk bola sampai malam.. pastuh start pagi tgk qualifying F1.. sementara tunggu game england tgk paris open final sesikit.. pastuh tgk england.. pastuh gua keluar main bola sbb malas nak tgk game sweden.. pastuh hentam tgk argentina.. pastuh tgk mtv movie awards 2006 pastuh utk sedapkan ati gua tulis laa diari keja gua utk super tgk.. ngan entry entry lama yg gua bawak ke depan utk cover beberapa hari yg gua tak buat aper nih nanti.. pastuh tido.. bgn balik tgk f1 racing live.. pastuh abis tgk paris open.. pastuh tgk game dutch.. pastuh tgk game mexico pastuh malam tgk game portugal.. pastuh duduk depan pc sekarang....

mungkin lu org ade pike apsal keja gua tgk bola ajer.. ahhahahaa.. sebenanyer bukan semua game nak tgk.. lagik lagik baru mula nih.. tapi lu org kena paham beb.. tv sini bapak boring.. gua terasa sungguh tak produktif.. pastuh gua rase trend nih mungkin belanjutan sampai laa minggu depan kot biler gua dah lebih sibuk ngan persediaan mendapat cahaya mata gua.. alih alih rancangan bola tetiap hari nih kasik sedikit gangguan minda kepada gua daripada keja dan yg lebih utama dan menyeramkan nak dpt anak nih... sedar tak sedar lagik 3 minggu keluarga org rumah gua nak sampai dah utk tolong jaga org rumah gua dan anak kitaorg... uihhh.. taip anak kitaorg ajer dah seram.. mak aihhh....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home