04 June, 2006

sandiwara yg tidak mungkin...

aduhhhh.. nampaknyer takde pekembangan positif langsung sejak minggu percutian yg lepas.. gua tatau apsal dgn tak semena menanyer gua masih lagik dlm mode melepak.. malas ajer nak continue ngan keja keja.. tak dinafikan sebahagian dari diri gua terutamanyer merasakan betapa buhsan dan tak seronotnyer keidupan di sini... apetah lagik sudah acap kali gua suarakan kepada org rumah gua bahwa betapa seronotnyer kalo gua still continue on buat benda benda nih tapi dalam suasana bebeza atau dlm erti kata lain seperti angan angan mat jenin.. kekekkee....

mungkin die pun tensen jugak dgr penyakit rindu umah gua yg agak kuat ketika ini.. cumer bezanyer kalo dulu time sekolah biler org ckp penyakit rindu umah.. ianyer lebih sinonim windu tehadap mak bapak di kg.. tapi windu umah gua ini lebih total... aperkah yg gua cuber perkatakan ini.. lebih total nih maknenyer gua rindu seluruh keidupan gua di malaysia.. kakaka.. yg besnyer kat sini keja keja yg gua buat sekarang.. so dari situh laa gua dpt satu idea.. kalo laa gua bole continue ngan keidupan sekarang tapi kat malaysia alangkah sempurnanyer dunia gua.. macam maner plak tuh...?

biaser laa kalo ade something yg baguih takkan gua nak give up.. jadik utk memaksimumkan angan angan mat jenin gua.. aper kata gua still belaja sini.. masih besama super gua yg superb.. dpt elaun tetap dlm pound.. tapi yg bezanyer gua buat super duper remote phd program yg membolehkan gua buat dari malaysia.. cam keleng ka? mmg cam keleng pun gua rase... gua rase antara sebabnyer mungkin sebab gua kat sini.. barang pun setara harganyer ngan elaun yg gua dpt.. pastuh semua menda rase cam temporary ajer.. jadik secara tak langsung idup cam halt laa.. pause berenti seketika gituh...

salah satu faktor yg membawa gua kepada keadaan ini mungkin sebab gua baru nak membina keluarga.. baru nak idup kata org.. maklum laa kawen nih bukak chapter baru dlm idup.. tapi sebab gua dtg sini so idup gua yg patut continue cam beli umah dan etc etc,,, tetangguh.. sbb tuh kalo tgk org yg dah kawen dtg sini semuanyer tahap tahap anak dah bebeso.. paling kuat dah bole ckp pelat.. mungkin sebagai keluarga muda gua rase cam tak berapa bess sbb semuanyer baru nak mula.. hehhehehehe.... tapi selebihnyer gua mengada ngada... itu tak dapek dinafikan.... muhhaahuhauhaha.. oo ya.. titi.. welkom to the desert of the real.... muahauha.. tapi kalo selalu dpt takde laa kering kotang...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home