23 May, 2006

mendung mendung.....

mmg mendung .. mmg tade menda sgt nak dicitekan sbb mmg takde menda sgt pun jadik.. mungkin susah nak describe.. tapi agak agaknyer kalo lu org bukak intenet pastuh dah sampai tahap abis pike pun korang stuck kat depan default home page (yg selalunyer google tuh) .. lebih kurang camtuh laa rasenyer.. kakakakaka.. takde byk aktiviti kat tempat org nih.. jadik nak tanak.. rela ker tak rela kena laa buat keja.. sebab option lain selain buat keja tuh takde.. mungkin senang lepak buat bodo.. tapi buat bodo pun ade batasnyer sebab ade limit tehadap tahap kebodohan yg dpt dibuat.. kakakakakak....

apsal mendung.. sbb dah dekat 2 minggu takde matahari.. susah nak dpt cuaca takde matahari sampai seminggu lebih.. kelaka betul diorg nih.. kekadang gua rase sebab diorg nih byk buat jahat jadik kena balasan dari tuhan.. duduk kat negara yg cuaca die tak penah betul.. kakakakak... walaupun nampak lawak tapi ntah ntah btul..mendung ajer sepanjang hari.. ramalan die mmg mendung ajer.. tapi last week ade skit teruk laa.. memalam cam ribut.. tapi ribut tuh sebenanyer ujan ujan level biaser ajer kat malaysia.... sampai kan minggu lepas satu hari mmg gua main bola dalam ujan pun.. cumer bezanyer abis ajer main rase beku.. kakakaka..

apsal gua cam takde menda jadik ajer nih? pasal gua dah tak kemane start dari minggu lepas.. duduk lepak ajer berehat sbb org rumah gua dah tak dapek nak bejalan sgt.. maklum laa semakin berat.. gua rase lebih kurang bebudak sekolah rendah bawak buku teks pegi sekolah.. kakaka.. cumer diorg kekadang ade beg swan jadik bole tarik punyer.. jadik tade laa berat... bawak budak dlm perut nih tak bole tarik tarik.. kena bwk dalam perut.. jadik tak dapek laa nak bejalan jejauh.. ade kemungkinan pun ujung minggu nih utk lengkapkan skit kelengkapan akhir... lagipun dgn julung julung kalinyer dlm kejarangan diorg nih cuti.. isnin minggu depan cuti... gua pun tatau cuti aper.. lagipun tak berapa menjadi hal sebab dlm sebulan lagik .. bebulan cutinyer diorg nih.. yg pastinyer? dlm sebulan lagik idup gua takkan sama seperti dulu.. hahahaha...

3 Comments:

Blogger botakz said...

giler arr.. lu pun dah kena penyakit tue.. gua dah lama dah dapat penyakit stuck kat default google homepage gua.. kakakakaka... gua ingat gua sorang jerk ade penyakit tue.. tapi skang kalau gua tak tau nak bukak per.. gua bukak blog kengkawan gua.. atau yahoo groups tripkengkawan.. kakakakakakakka..

6:41 PM  
Blogger Zan said...

bro kasik aktif sket bini lu. jalan jalan ke. nanti nak beranak senang.

7:29 PM  
Blogger kenit said...

dari bapak ker bakal bapak.. lepas nih terun menurun laa.. kepada yg takde bini lagik tuh.. tak reti reti lagik.. muuhahahahahahahahah

5:36 AM  

Post a Comment

<< Home