25 May, 2006

tanak kalah... kakakak...

puh nampaknyer lepas gua perhatikan team memember yg lain (patut laa die tak kasik reveal team awal awal) dan lepas gua baca rules dan dlm kepla gua kire kire point ikut format petandingan (heheheh.. seperti yg gua ramalkan laa) maka gua ade sedikit perubahan pada skuad utama gua.. kena laa buat transfer.. kakakakaa... jeng jeng ini laa die pasukan tekuat sebenar gua..


kkekeke.. rupenyer byk point sial kalo player lu score goal dan byk point kena tolak kalo kena bolos.. gua igt kan tak byk sgt.. rupenyer byk.. jadik gua kasik tuka back line gua.. kasik yg bole bantu serangan laa plak... dan yg pastinyer dpt turun ke bawah dgn pantas biler serangan betukar arah.. jadik instead of 1.. 2 player arsenal gua bubuh.. kakakaka... dah laa murah player ivory coast.. yer gua harap ivory coast lepas 2nd round pastuh argentina tak lepas sbb gua mane ade player argentina.. kakakakaa... mampukah mereka? bai org afrika nih susah.. main bola nih umpama idup diorg cam org brazil jugak.. tapi gua ade skit risau jugak sbb argentina tak bawak superstar skuad cam 2002.. mungkin die pun dah sedar utk bejaya tak bole bawak player yg kaya kaya sbb takde heart.. kakakakaka.. risau ker gua? sudah tentunyer tidak..

yg ketara sekali gua tuka formation.. kakakaka.. tepakse ikut geng lain sbb diorg nih pandai sial dah kire dah point.. kalo gua bubuh 4 defender tak guna jugak.. sbb point score goal byk.. kang nanya ajer sial kalo bolos ajer defender defender gua... cam kalo team diorg menang 6-4.. uihh.. 4 penalty point (kali bolos punyer markah) die tolak.. ish ish.. tak menang kang.. jadik baik gua bubuh striker bebanyak.. dan utk mejadi ayam tambatan baru gua.. saper lagik kalo bukan owen.. muahahahaha... kalo CM pun mmg owen ade dlm team gua.. sama cam real madrid dulu sebelum jual.. tuh laa real tamak.. tapi takper.. sebenanyer gua upgrade sbb tgk team haris ade rosicky.. siot tul.. arsenal beli die terus bubuh.. siot tuh arsenal beli.. power bai mamat tuh.. tak caya tgk laa stats dlm CM.. gua mase die 19 gua dah bawak masuk team gua dah... hehehe.. tapi sebab die main kat german tak byk org perasan melainkan arsene wenger... pandai haris pandai.. cumer chez baros aaa.. bungkus sial tak kemaner.. kakakakaka.. tak pepasal lain plak gua tuka menda lain.. aper pun time kaseh sbb haris kasik inspirasi walaupun last sekali rosicky takde pun dlm team gua.... kakkakakakkakakkakaka...

memember yg lain buat aper dok mendagu ajer.. aper lagik.. guna guna laa transfer option yg dah sedia ade.. bukan kena tolak point pun.. mauauahahahahah.. biler laa nak mula nih.. bejanggut sial.. gua rase mmg susah laa takde menda nak buat kalo bukak intenet.. keja giler camnih gua buat.. adeh adeh....

3 Comments:

Blogger botakz said...

kakakaka.. giler tak nak kalah sial... siap wat transfer lagik sebelum start.. akakkakakaka.. takper bai.. nanti gua kasik evaluate team gua plak.. wakakakkakaka..

5:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

masuk skali kawan kawan tanahair punya ya boyy.add ada kat circle.ke nak aku post--UN

11:26 PM  
Blogger kenit said...

post aa UN.. gua add circle dah teluper.. dah lama tak masuk geng..

1:14 AM  

Post a Comment

<< Home